Carlos, ο νικητής

Post date:

Author:

Category:

Στα 56 του χρόνια ο Μαδριλένος Carlos Sainz, ο »πρεσβύτερος», κατακτά σκόνη, ταλαιπωρία και τρόπαιο στο Ραλί Ντακάρ γράφοντας τη δική του ιστορία

Ήταν το 1987 στο Ραλί Πορτογαλίας όταν έκανε τον πρώτο του αγώνα ο Carlos Sainz. Ο »πρεσβύτερος», γιατί υπάρχει και ο νεότερος, ο υιός, Carlos Sainz Jr, για να μην μπερδευόμαστε.

Από τότε πέρασαν τρεις δεκαετίες μάχης με ειδικές διαδρομές, Παγκόσμια Πρωταθλήματα, συνεργασίες με τις μεγαλύτερες ομάδες του »χώρου», όπως οι Lancia, Subaru, Ford, ενώ η εμπλοκή του με την αγωνιστική ομάδα της Toyota του χάρισε τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή το 1990 και 1992.

Μέχρι που η Toyota για να τον τιμήσει αλλά και να δώσει μια εμπορική ώθηση στη Celica της εποχής »έβγαλε» μια συλλεκτική έκδοση με τον μεγάλο, ισπανικά αβανταδόρικο τίτλο »Toyota Celica GT-Four Carloz Sainz Limited Edition». Ουφ…

Ακούραστος gladiator ο Ισπανός δεν δίστασε να μπει ξανά στο »τέρας» της Peugeot με το οποίο συμμετέχει στο Ραλί Ντακάρ. Τον αγώνα που σε τακτική βάση όλο και κάποιος αφήνει τα κόκκαλά του στην απέραντη καυτή άμμο.

Όχι πως ήταν η πρώτη φορά που άφηνε τη βολή του μετά από τόσα χρόνια δόξας. Θα μπορούσε να το βλέπει από τον καναπέ. Είχε σταθεί άτυχος στα τελευταία τρία Ντακάρ στα οποία επίσης συμμετείχε, αλλά δεν το παράτησε, οδήγησαν γρήγορα και προσεκτικά και »έγραψε» τον καλύτερο χρόνο με το Peugeot 3008DKR Maxi με το νούμερο 33 στο πλάι φτάνοντας στην Cordoba και στον τελικό προορισμό με διαφορά 43 λεπτών και 40 δευτερολέπτων.

Ταυτόχρονα, μια ακόμα θριαμβευτική, θα λέγαμε, νίκη για τη Peugeot που βλέπει τα αυτοκίνητά της να κερδίζουν τον σκληροτράχηλο αγώνα για τρίτη συνεχόμενη φορά. Οι Γάλλοι »το ‘χουν», επιμένουν στη διαφορετικότητα καθώς το 3008 είναι αποκλειστικά δικίνητο και ουχί τετρακίνητο. Πισωκίνητο. Ναι, αυτό που διάβασες. Ουσιαστικά, η πρώτη νίκη δικίνητου αυτοκινήτου έγινε το 2016 μετά από δεκαπέντε ολόκληρα χρόνια με την Peugeot να δίνει το στίγμα. 

Με την ευκαιρία, δείτε το ενδιαφέρον videο με το σασπένες, την κούραση και την αίγλη του φετινού αγώνα.

Photo: Peugeot

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Ford Ranger Raptor. Bad ass με καρότσα

«Η εμπειρία με το Ford Ranger Raptor ήταν ικανή να σε κάνει να βλέπεις ένα pick-up ως κύριο αυτοκίνητο. Αδρεναλίνη με καρότσα. Δεν σου τυχαίνει και κάθε μέρα»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»