Η αδρεναλίνη των αγωνιστικών BMW

Αντί προλόγου για το BMW Adrenalin: «Αν είσαι στη Formula 1 θες να οδηγείς για τη Ferrari. Kι αν είσαι στο Πρωτάθλημα Τουρισμού θες να οδηγείς για τη BMW»

Αυτά είναι τα εισαγωγικά λόγια για το ντοκιμαντέρ που έχει τίτλο ”Adrenalin, The BMW Touring Car Story”

«Είχαμε επαφές, μυρίζαμε τα λάστιχα, ήταν πραγματικοί αγώνες», προσθέτει ο Hans Stuck που αγωνίστηκε με τα βαυαρικά χρώματα. 

- Διαφήμιση-

Το BMW Adrenalin φαίνεται ενδιαφέρον, έχει πάρει τεσεράμισι αστέρια στο IMDB, το παραγγέλνεις απ’ το Amazon.

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Τα εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα. Ένα με τη Φύση

Ένας φωτογράφος, ο Dieter Klein, ταξίδεψε σε απομακρυσμένα σημεία της Ευρώπης και των ΗΠΑ για να βρει εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα

Το πανάκριβο κύκνειο άσμα του Nissan GT-R50 by Italdesign

Μόλις 50 συλλεκτικά τεμάχια, 720 ίπποι και μια τιμή €990,000 είναι οι βασικοί τίτλοι για το Nissan GT-R50 by Italdesign που γιορτάζει μισό αιώνα κληρονομιάς

«Κόβεται» η Alpine A110;

Η Renault, σύμφωνα με τα γαλλικά Μέσα ενημέρωσης, έχει προγραμματίσει τρία εργοστάσια κατασκευής και συναρμολόγησης για κλείσιμο

Οι κλόουν με τα supercars

Δεν κατηγορείται ο πλούτος. Μιλάμε για τους αστείους εκείνους τύπους που γυρνοβολάνε με το Πορσικό, την Aston, τη Lambo ή ό,τι συναφές, μόνο και μόνο ως όχημα- πλατφόρμας τού εγώ.

Η μέρα που η Scuderia Ferrari ήταν στο Μονακό

Η 21η Μαΐου του 1950 ήταν η μέρα που η Scuderia Ferrari, η αγωνιστική ομάδα του Enzo, έκανε ντεμπούτο στον κόσμο του motorsport. Ιστορία σε ασπρόμαυρο

Γιώργος Σαριδάκης. Ποιος είναι ο Έλληνας σχεδιαστής του Ford Puma;

Ο Γιώργος Σαριδάκης ανήκει στη νέα γενιά Ελλήνων που κατέχουν μια σημαντική θέση στην αυτοκινητοβιομηχανία και καθορίζουν πράγματα

Τα Mazda στο υπόγειο. Ο θησαυρός των 100 ετών

Ό,τι πιο ιδιαίτερο υπάρχει στο Irvine της California, εκεί όπου τα υπέροχα Mazda, στο υπόγειο της εταιρείας, αφηγούνται όλη της τη διαδρομή

Μπρουτάλ. Οδηγώντας τη Lamborghini Murcielago LP640

Απόκοσμη, παλαιάς κοπής, με ελάχιστα ηλεκτρονικά και 640 ίππους. Αυτή ήταν η εμπειρία με τη Lamborghini Murcielago, κάποτε στην Ιταλία

Γίνεται μια λιωμένη Lamborghini Countach LP400 να επανέλθει;

Αυτή ήταν η τουμπαρισμένη και εξαιρετικά σπάνια Lamborghini Countach LP400. Τώρα γίνεται η προσπάθεια να επιστρέψει όπως κάποτε βγήκε απ΄το εργοστάσιο

Το οδηγικό fun των χαμηλών ταχυτήτων

Στο οδηγικό fun χαμηλών ταχυτήτων δεν παίζουν και τόσο ρόλο τα άλογα. Αρκεί ο συντελεστής τριβής στην άσφαλτο να μην είναι σμυριδόπανο. Που είναι και προαπαιτούμενο

Αυτά τα λίγα μιλιγκράμ φόβου. Τα χρειαζόμαστε;

Θέλω να πιστεύω, έστω και ως ψευδαίσθηση, πως όσο διατηρούμε ακόμα αυτά τα μιλιγκράμ φόβου, μας κάνουν πιο ικανούς, πιο προσαρμοστικούς, πιο ανθεκτικούς, τελικά, ανθρώπους. Ίσως και καλύτερους οδηγούς

BMW M2 CS. Το μέγεθος το σωστό στην πιο επιθετική εκδοχή

Δύσκολα να μην γοητευτείς προκαταβολικά με τη νέα BMW M2 CS. Με 450 ίππους και επιλεκτικές αναβαθμίσεις μοιάζει να είναι όσο Μηχάνημα Οδήγησης χρειαζόμαστε