Οι ιδιοκτήτες μιας εταιρείας της οποίας τα αυτοκίνητα, ειδικά με το λογότυπο RS, εκτιμούμε στο 4D, συναντήθηκαν στο Άλσος Βεΐκου για την κοπή της πίτας. Εντάξει, η πίτα είναι το άλλοθι. Τα Renault είναι η ιστορία
Το mail που έφτασε την Παρασκευή το βράδυ στο το inbox του 4Drivers κέντρισε το ενδιαφέρον: ”αν ενδιαφέρεστε για μια βόλτα με το Megane RS Cup, στείλτε μου mail. Μάλιστα, την Κυριακή μετά τις 11.00 θα βρεθούν τρία κίτρινα Cup στο άλσος Βείκου (Γαλάτσι) μαζί με πολλά άλλα Clio και παλιότερα Megane RS. Ευχαριστώ. Τάκης Καρβελάς”.
Λοιπόν, όταν έχουν περάσει δύο RS απ’ την πρόσφατη κατοχή σου, ξέρεις πως εδώ υπάρχει κοινό χνώτο. ”Αλλόθρηκα” δέχεστε; Αναρωτήθηκα… Κάπως έτσι, Κυριακή πρωί ξεκίνησα και ανέβηκα με το Fiesta ST200 πoυ δοκιμάζουμε αυτή την εβδομάδα (δείτε μερικές λήψεις απ’ τη φωτογράφιση μέχρι να ολοκληρώσουμε τη γνωριμία μαζί του εδώ).
Το πάρκινγκ δίπλα στο Άλσος είχε γεμίσει. Καλοπλυμένα, διακριτικά επιθετικά -άλλο ένα στοιχείο που εκτιμούμε εδώ, δηλαδή, η απουσία καγκουριάς- και, κυρίως, ευγενείς φάτσες, χαλαρή αλλά όχι μπρουτάλ κατάσταση και γνήσιο petrolhead ενδιαφέρον.
- Διάβασέ το: Μόνος ή στο Club. Dab
Ναι, τους αρέσουν οι στριφτερές διαδρομές, δεν τους απασχολεί η θεόκοντη κλιμάκωση του Clio Mk3 face 1, εκτιμούν τα Bridgestone RE050A (κάτι ξέρει η Renault Sport όταν τα επέλεξε), το βλέμμα μας έπεσε στα κίτρινα Megane RS (το ένα εξ αυτών με τις Öhlins και τα ελατήρια από κέβλαρ), στο γνωστό διαχύτη των Clio (ναι, δεν υπήρξε τα νεότερα χρόνια άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας με πραγματικό downforce στον πίσω άξονα) και σε αυτοκόλλητα με σημασία.
Περάσαμε ωραία μιλώντας για οδηγοκεντρικά θέματα, γνωριστήκαμε με ανθρώπους που μας διαβάζουν, πήραμε τη ”τζούρα.” Και πάλι πολλά έγραψα. Οι εικόνες θα σας αρέσουν καλύτερα.
Ευχαριστώ θερμά τόσο τον κ. Καρβελά για την πρωτοβουλία όσο και όλους τους υπόλοιπους για τη φιλοξενία.
Mπορείτε να έρθετε σε επαφή με το Greek Renault Club εδώ. Vive le sport!
Photo: Τάκης Καρβελάς / 4Drivers
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.