Ο κόσμος αλλάζει. Το ηλεκτρικό Cupra e-Racer πάτησε πόδι στην πίστα

Post date:

Author:

Category:

Cupra e-Racer

 

Το motorsport που αλλάζει. Σε όλα τα επίπεδα. Να χαρούμε ή να το αναβάλλουμε;

Η CUPRA έφερε το e-Racer για πρώτη φορά σε πίστα αγώνων στο Zagreb της Κροατίας, προκειμένου να δοκιμάσει την ενσωμάτωση της ηλεκτρικής μπαταρίας με τα υπόλοιπα εξαρτήματα του οχήματος.

Κάθε ηλεκτρικό και ηλεκτρονικό σύστημα, η μπαταρία, το σύστημα ψύξης και προώθησης είχε προηγουμένως δοκιμαστεί ξεχωριστά. Όλα τα εξαρτήματα ενσωματώθηκαν για πρώτη φορά και η λειτουργία τους δοκιμάστηκε στη πίστα αγώνων στο Zagreb με πολύ αισιόδοξα αποτελέσματα για την ομάδα CUPRA.

Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, οι συνθήκες θερμοκρασίας της πίστας επιβεβαίωσαν ότι το CUPRA e-Racer είναι έτοιμο να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του ανταγωνισμού. Οι αρχικές δοκιμές έδωσαν πολύ θετικά συμπεράσματα.

Η μπαταρία σε αυτό το πλήρως ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο αποτελείται από 6.072 κυκλικά στοιχεία και ισοδυναμεί με μία μπαταρία για 9.000 κινητά τηλέφωνα. Με αυτά τα στοιχεία η αυτονομία του e-Racer καθίσταται απόλυτα συμβατή για να αγωνιστεί στα πλαίσια του νέου θεσμού E-TCR (Electric Touring Car Races).

Cupra e-Racer

 

Τα αποτελέσματα που συγκεντρώθηκαν από αυτές τις δοκιμές θα χρησιμοποιηθούν για την αναπροσαρμογή της ρύθμισης των συστημάτων ώστε το επόμενο βήμα να επικεντρωθεί στην απόδοση του οχήματος.

Ο SEAT Vice-president Research and Development, Dr.Matthias Rabe δήλωσε ότι «με το CUPRA e-Racer θέλουμε να πάμε τους αγώνες στο επόμενο επίπεδο. Θέλουμε να αποδείξουμε ότι μπορούμε να επανασχεδιάσουμε το μηχανοκίνητο αθλητισμό και να επιτύχουμε. Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι ένας από του πυλώνες της CUPRA και είμαστε υπερήφανοι για την ομάδα που κάνει αυτό το αγωνιστικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πραγματικότητα». 

Info/Photo: Seat

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει