Αυτές είναι οι επιδόσεις του Cupra e-Racer: 0-200 σε μόλις 8,2

Post date:

Author:

Category:

cuppa-e-racer-4drivers.gr

Το 1ο πρωτάθλημα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα τουρισμού παρουσιάστηκε χθες στη Βαρκελώνη. Aυτά είναι τα specs του Cupra e-Racer

  • Για πρώτη φορά, το Cupra e-Racer παρουσιάζεται μπροστά στο πιο απαιτητικό κοινό: στους θεατές του τελικού TCR Europe

  • Η τεχνολογία e-Racer θέτει τη βάση για το νέο πρωτάθλημα που θα ξεκινήσει το 2020

Αν ισχύει πως το motorsport δείχνει το δρόμο για το σχήμα των πραγμάτων που έρχεται, τότε η νέα εποχή για τα αγωνιστικά αυτοκίνητα τουρισμού ξεκίνησε επίσημα χθες. Και δείχνει πως το μέλλον είναι προαποφασιμένα ηλεκτρικό.

Συγκεκριμένα, η WSC Technology παρουσίασε το 1ο Πρωτάθλημα Ηλεκτρικών Αυτοκινήτων Τουρισμού που θα ξεκινήσει το 2020.

Με το e-Racer, η Cupra κατασκευάζει το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο Tουρισμού που ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές συμμετοχής στο νέο Πρωτάθλημα ETCR.

Τους τελευταίους μήνες, η ομάδα, σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, «έχει πραγματοποιήσει εξαντλητικές δοκιμές, επιβεβαιώνοντας την αξιοπιστία και τις αγωνιστικές δυνατότητες του νέου αυτοκινήτου».

Παρά το γεγονός ότι ζυγίζει 400 kg περισσότερα σε σύγκριση με το συμβατικό Cupra TCR, το e-Racer διαθέτει εξαιρετικές επιδόσεις, με επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 3,2” και 0 έως 200 χλμ/ώρα σε 8,2”. To τελευταίο στοιχείο είναι ακόμα πιο σημαντικό δεδομένης της αύξησης βάρους. Όχι, όμως, και της αναλογίας kg/hp καθώς η ισχύς αυξήθηκε θεαματικά

Οι κινητήρες μονάδες του e-Racer βρίσκονται πάνω από τον πίσω άξονα και αποδίδουν μέχρι 500 kW (680 ίππους), 242 kW (330 ίππους) περισσότερο από την βενζικονίνητη έκδοση Cupra TCR, ενώ το αυτοκίνητο διαθέτει επιπλέον και σύστημα ανάκτησης ενέργειας.

Info/Photo: cupra

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει