Δεν είναι κακό αυτό εδώ για επιστροφή της Toyota Celica

Post date:

Author:

Category:

Η Toyota Celica μάς έχει αφήσει χρόνους από το 2006. Ωστόσο η επιθυμία του Ακίο Τογιόντα και οι φήμες για επιστροφή της δίνουν και παίρνουν

Η επιστροφή της Τοyota Celica;

Η ψηφιακή απόδοση της υποτιθέμενης νέας Toyota Celica δείχνει επιθετική και εντός της σχεδιαστικής «γλώσσας» της ιαπωνικής εταιρείας


Έχει τύχη επιστροφής η Toyota Celica; Η πρώτη απάντηση είναι «δύσκολα»

Ναι μεν ο Ακίο Τογιόντα, παρότι πλέον όχι επιτελικός στις λήψεις τέτοιων μεγάλων αποφάσεων, έχει ρίξει την πρόταση στο «τραπέζι», όπως έχει γραφτεί στους Toyota Times, το «εσωτερικό» έντυπο της εταιρείας, ωστόσο υπάρχει ήδη μία σημαντική αλληλοκάλυψη της γκάμας της Toyota.

Υπάρχουν δύο τετρακίνητα hot hatch (GR Yaris και GR Corolla), ένα προσιτό στις περισσότερες αγορές κουπέ (GR86), ένα ακριβότερο πισωκίνητο σε συνεργασία με τη BMW (Supra / Z4) και, βέβαια, το γενικότερο περιβάλλον όπου αντίστοιχα σπορ αυτοκίνητα δεν ευνοούνται εμπορικά στις ημέρες μας.

Παρόλα αυτά, στον «ανεμόμυλο» φημών η είδηση για την πιθανή επιστροφή της Toyota Celica συναντάται αρκετά συχνά, όπως, για παράδειγμα, φέτος στο ιαπωνικό Best Car.


Toyota Celica GT-Four-Carlos Sainz

Με τι μοτέρ;

Η συνέργεια μεταξύ Toyota, Μazda και Subaru λέγεται πως εδώ και καιρό έχει προχωρήσει και ένας δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας είναι ήδη έτοιμος, με απόδοση περί τους 400 ίππους.

Θεωρητικά θα μπορούσε να συνδυαστεί με την υπάρχουσα εξελιγμένη τετρακίνηση από τα GR Yaris και GR Corolla, με αναβαθμισμένα σωθικά ικανά να αντέχουν ακόμα περισσότερη ροπή.

Από την άλλη, ως γνωστόν, η Honda επαναφέρει το Prelude -επίσης θρυλικό όνομα από το παρελθόν- και ίσως υπάρξει ένα ευρύτερο πεδίο αναζωογόνησης και της Toyota Celica ως προσπάθεια της ισχυρότερης σε πωλήσεις αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο να «ανοίξει» περαιτέρω τη συγκεκριμένη αγορά.

Είτε έτσι είτε αλλιώς η σπέκουλα καλά κρατεί.

Ωστόσο τίποτα δεν μας εμποδίζει να θέλουμε μία ευρύτερη αντιπαράθεση τέτοιων αυτοκινήτων που θα έδινε επιπλέον ενδιαφέρον – έστω παρά την όποια τους υβριδική υποστήριξη.

Μέχρι τότε βλέπουμε ξανά και ξανά το rendering της Toyota Celica που δείχνει «τόσο-όσο».

Illustration: Wheels On Motion PH / Photo: Γ. Κούτος / toyota.com


Toyota Celica διπλανού γκαράζ

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει