Δεν περνάει το έμβασμα; Δεχόμεθα και crypto

Post date:

Author:

Category:

Το τέλος των μετρητών; Θέμα με την κάρτα; Ή πρόβλημα με το έμβασμα; Η Ferrari ανακοίνωσε πως πλέον δέχεται και crypto

Έχεις crypto; Τα εικονιζόμενα Ferrari 296 GTS και Asseto Fiorano εξοφλούνται και έτσι


Προ λίγων ημερών η Ferrari ανακοίνωσε πως θα επεκτείνει το σύστημα αγοράς των υπεραυτοκινήτων της με κρυπτονομίσματα σε όλο το δίκτυο των ευρωπαίων αντιπροσώπων της από τα τέλη Ιουλίου 2024

Λιγότερο από ένα χρόνο πριν ο νέος τρόπος εναλλακτικής εξόφλησης με crypto είχε ξεκινήσει στις ΗΠΑ, κρίθηκε επιτυχημένος και έτσι αποφασίστηκε να γίνεται στο εξής δεκτός και από τους ευρωπαίους επίσημους dealers της ιταλικής εταιρείας.

Η Ferrari έκρινε πως οι ανάγκες εξελίσσονται και σκοπεύει να επεκτείνει το νέο τρόπο αγοράς των μοντέλων της μέχρι το τέλος του 2024 και σε άλλες χώρες του διεθνούς δικτύου της – όπου δηλαδή αντίστοιχα τα κρυπτονομίσματα θεωρούνται αποδεκτός τρόπος συναλλαγής.

Προς το σκοπό αυτό η Ferrari δήλωσε πως αξιοποιεί την τεχνογνωσία διαφόρων εταιρειών που ειδικεύονται και δραστηριοποιούνται στις πληρωμές με κρυπτονομίσματα για να διασφαλίσει την ασφάλεια των συναλλαγών.

Αυτές οι εταιρείες θα χρησιμοποιούνται ως «ενδιάμεσοι πάροχοι» της εκάστοτε συναλλαγής ώστε να διευκολύνονται οι αντιπρόσωποι και να δέχονται τις σχετικές πληρωμές χωρίς την ανάγκη άμεσης διαχείρισης των κρυπτονομισμάτων, η αξία των οποίων θα μετατρέπεται άμεσα σε παραδοσιακά νομίσματα

Οι πάροχοι των υπηρεσιών που προαναφέρθηκαν λέγεται πως θα καθιστούν εφικτή την επαλήθευση της πηγής των σχετικών κεφαλαίων και την προστασία από τις όποιες διακυμάνσεις των τιμών που σχετίζονται με συναλλαγματικές ισοτιμίες.

Μέχρι σήμερα, οι περισσότεροι ευρωπαίοι αντιπρόσωποι της Ferrari έχουν ήδη υιοθετήσει ή βρίσκονται στη διαδικασία υιοθέτησης του νέου συστήματος πληρωμών με crypto που προστίθεται στα παραδοσιακά.

Info / Photo: ferrari.com


Η πόλις εάλω: Το Μαρανέλο εγκαινιάζει πτέρυγα ηλεκτρικών Ferrari

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει