Λίγες ώρες πριν την επίσημη παρουσίαση της νέας γενιάς του Subaru BRZ, σας αποκαλύπτουμε την τελική του μορφή καθώς και τα βασικά specs, σύμφωνα με πηγές που διέρρευσαν το υλικό. Ωστόσο, όπως ήδη ανακοινώθηκε και επισήμως, θα προορίζεται αποκλειστικά για την αμερικανική αγορά και δεν θα εισαχθεί στην Ευρώπη
Η ψηφιακή πρεμιέρα του νέου Subaru BRZ είναι προγραμματισμένη για σήμερα, 18 Νοεμβρίου. Αυτές είναι οι φωτό ενός κουπέ που συνεχίζει να κρατάει ψηλά τη σημαία των οδηγοκεντρικών αυτοκινήτων. Έστω, στην άλλη όχθη του Ατλαντικού
Το τελευταίο έχει να κάνει, προφανώς, με τις εκπομπές ρύπων. Δύσκολα θα μπορούσε να ενταχθεί στα ευρωπαϊκά δεδομένα με τους αυστηρούς μέσους όρους
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, λοιπόν, το νέο Subaru BRZ, τουλάχιστον στο αρχικό του λανσάρισμα, δεν θα είναι τούρμπο. Θα είναι ξανά ατμοσφαιρικό. Επαναλαμβάνουμε: ατμοσφαιρικό. Συγκεκριμένα, με κινητήρα 2,4 λίτρων, υπό τον κωδικό NA FA24, από την υπόλοιπη γκάμα της Subaru.
Η απόδοση, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, θα είναι 228 ίπποι, 240 Nm ροπής, με το βάρος στα 1,292 κιλά.
Δεν είναι γνωστό, προς το παρόν τουλάχιστον, αν θα ακολουθήσει υπερτοφοδοτούμενη έκδοση.
Αξίζει, επίσης, να θυμήσουμε πως στα ράφια της εταιρείας υπάρχει και ο τούρμπο FA 24F, με άμεσο ψεκασμό, αλουμινένιο μπλοκ και κεφαλή, συμπίεση στο 10.6:1 και απόδοση 264 PS/5,600 rpm, με ροπή 376 Nm/2,000-4,800 rpm
Ένα θέμα, ωστόσο, που αφορά την τοποθέτηση του μοτέρ του Subaru BRZ έχει να κάνει με τη χωροταξία του.
Είναι τοποθετημένο πιο χαμηλά σε σχέση με τις άλλες αρχιτεκτονικές εντός του καπό στα άλλα μοντέλα της εταιρείας (Ascent, Legacy)
Επίσης, είναι και το ζήτημα της άριστης κατανομής του BRZ – στοιχείο που, για την ώρα τουλάχιστον, θα επιβαρυνόταν με την προσθήκη intercooler και λοιπών εξαρτημάτων.
Δείτε τις φωτό που διέρρευσαν. Με όποια επιφύλαξη καθώς κοντός ψαλμός Αλληλούια.
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.