To diesel δεν πέθανε ακόμα. Από τη BMW

Post date:

Author:

Category:

BMW

Σε μία κίνηση εμπιστοσύνης προς την πετρελαιοκίνηση, η BMW ανακοινώνει ότι δίνει το δικαίωμα να επιστρέψει κάποιος το diesel BMW του αν μένει σε μια ακτίνα 100 km από μια πόλη που έχει απαγορεύσει το καύσιμο αυτό

Η εβδομάδα »diesel return promise» (σ.σ.υπόσχεση επιστροφής του πετρελαιοκίνητου) ξεκινά αυτή την εβδομάδα στη Γερμανία και προβλέπει αυτό που διαβάσατε στον πρόλογο.

Είναι μια κίνηση ενέπνευσης εμπιστοσύνης προς το κοινό, εν μέσω μιας εποχής που εξοβελίζει τους πετρελαιοκινητήρες. Ως γνωστόν, για παράδειγμα, η Porsche ανακοίνωσε τη διακοπή παραγωγής άλλων Macan και Panamera σε diesel. Η Toyota δεν προτίθεται να παράξει νέα μοντέλα με diesel κινητήρα και πάει λέγοντας.

Πρόσφατα, ένα γερμανικό δικαστήριο αποφάσισε πως οι γερμανικές πόλεις έχουν το δικίωμα να απαγορεύσουν την κυκλοφορία σε πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα. Ωστόσο, νομικοί κύκλοι και συνεπακόλουθα η BMW θεωρεί πως η διατύπωση ενέχει ερμηνείας ανάλογα με την περίπτωση, τονίζοντας πως οι σύγχρονοι πετρελαιοκινητήρες δεν θα υπαχθούν σε τέτοιους περιορισμούς.

Ο εκπρόσωπος της BMW, Peter van Binsbergen, δήλωσε πως »οι κινητήρες μας είναι προσαρμοσμένοι στο μέλλον» και πως είναι από τους πιο φιλικούς στο περιβάλλον λόγω της τεχνολογίας που φέρουν. 

Παράλληλα, η BMW δίνει ένα σοβαρό κίνητρο σε όσους κατέχουν diesel αυτοκίνητα κατηγορίας εκπομπών ρύπων Euro 4 (και των οποίων τα οχήματα θα εμπίπτουν στις απαγορεύσεις), παρέχοντας μια έκπτωση περίπου €2,000 σε περίπτωση αγοράς ενός i3, ενός plug-in υβριδικού ή ενός BMW με προδιαγραφές Euro 6 με μέσο όρο εκπομπών CO2 στα 130 g/km και κάτω.

Photo: BMW/ Χ. Καραγιωργάκης

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Γιάννης Κωνσταντόπουλος
Γιάννης Κωνσταντόπουλος
Ο Γιάννης Κωνσταντόπουλος έχει περισσότερες από δύο δεκαετίες στο χώρο των Media και του Ειδικού Τύπου (Car Magazine, Top Gear, Esquire, Porsche Magazine, Eurobanker κ.ά.). Τα τελευταία έξι χρόνια «οδηγεί» το 4Drivers με συμμετοχή αρθρογράφων που εκτιμούν την αντικειμενική ενημέρωση, την απόλαυση της οδήγησης και τη δημιουργική ματιά. Ταυτόχρονα, εκδίδει το Best of Cars και άλλες concept εκδόσεις. Οι φήμες λένε πως με τόση κατανάλωση βενζίνης, βαρύνεται για σημαντικό μέρος της τρύπας του όζοντος. Δηλώνει ένοχος.

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»

Citroën C5 Aircross. Το Citroën της δεκαετίας πάει «σφαίρα»

«Το Citroën C5 Aircross SUV μάλλον δικαιολογημένα μόλις έκανε επίδοση-ρεκόρ για τη μάρκα. Τολμηρό, άνετο, τόσο ποιοτικό όσο ποτέ και με χαρακήρα τυπικά Citroën»

Τρέχοντας με Radical. Η έξυπνη κίνηση της χαρντκορίλας

Η Radical θέλησε να μπει ως ένας άλλος ριζοσπάστης στο «χώρο» του εστιασμένου, πισταδόρικου motorsport