Δηλαδή πώς πάει τόσο «σφαίρα» η BYD;

Post date:

Author:

Category:

Μέχρι πέρυσι οι περισσότεροι δεν την είχαμε καν ακούσει. Και τώρα η BYD σημειώνει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο; Τι «πίνουν» στα κεντρικά, στην Κίνα;

Δοκιμή: BYD Seal Excellence AWD. Bring Your Respect Photo 4

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Reuters, η κινεζική εταιρεία ίσως φτάσει τα 6 εκατ. πωλήσεων μέσα στο 2025, θέτοντάς την «απέναντι» από τις General Motors και Stellantis. Πάει γρήγορα και φαίνεται


Το προχθεσινό δημοσίευμα του Reuters ήρθε να προστεθεί σε ένα καλά υπολογισμένο κρεσέντο των Κινέζων. Όπως γράφαμε αυτές τις μέρες, αυτήν τη φορά δεν είναι μόνο τα ηλεκτρικά που ήρθαν από την Άπω Ανατολή ως τσουνάμι. Είναι πλέον και τα υβριδικά

Ο συνδυασμός έκανε την BYD, αυτήν με ένα αρκτικόλεξο (Build Your Dream) με το οποίο ίσως και να γελάγαμε, να υπερβεί, λέει το δημοσίευμα, ακόμα και τους στόχους που είχε θέσει.

Ξέρετε τώρα πώς είναι συνήθως οι μαρκετινίστικοι στόχοι που ανακοινώνονται γενικώς από τις αυτοκινητοβιομηχανίες: ούλτρα αισιόδοξοι μπας και κερδηθεί και κάτι παραπάνω από τον ντόρο.

Διαβάζω, ωστόσο, ότι η κινεζική εταιρεία ξεπέρασε πλέον ακόμα και την Tesla και είναι πλέον ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων «Νέας Ενέργειας», όπως αυτοχαρακτηρίζεται. Μέρος της επιτυχίας αποδίδεται και στο ότι τον Σεπτέμβριο που μας πέρασε είχε ανακοινώσει μία «εκτόξευση» προσλήψεων. Πλέον η εταιρεία απασχολεί περί τους 900.000 ανθρώπους

Σχεδόν ένα εκατομμύριο εργαζομένους; Τόσους. Λέγεται πως η κίνηση αξιοποίησε την απόφαση της κινεζικής κυβέρνησης να δώσει προτεραιότητα στην απασχόληση με νέες θέσεις εργασίας, ειδικά για φοιτητές, εν μέσω μιας γενικότερης πτώσης της οικονομίας


Πηγή: Reuters

Tο γράφημα αποτυπώνει την αυξητική τάση πωλήσεων αυτοκινήτων «Νέας Ενέργειας» στην κινεζική αγορά από το 2021 μέχρι σήμερα

BYD Seal U DM-i
Photo: BYD

Πλέον η τεχνολογία που προωθείται σε κάποια υβριδικά είναι να παίζει υποστηρικτικό ρόλο ο θερμικός κινητήρας και ο ηλεκτρικός να έχει το προβάδισμα λειτουργίας


Oι στόχοι

Καθώς κλείνει ο χρόνος, η ΒYD ετοιμάζεται να υπερβεί τους στόχους της που ήταν 4 εκατομμύρια αυτοκίνητα μέσα στο 2024, ξεπερνώντας έτσι περιπτώσεις όπως η Honda και η Ford, δηλαδή κολοσσούς της αυτοκινητοβιομηχανίας στα αντίστοιχα ιαπωνικά και αμερικανικά «στρατόπεδα».

Πέραν των σταθερά υψηλών πωλήσεων εντός κινεζικού εδάφους (εκεί λαμβάνει χώρα το 90% των παγκόσμιων πωλήσεών της), κίνηση-ματ είναι και τα υβριδικά.

Στην ελληνική αγορά υπάρχει ήδη η παρθενική είσοδος για να βγάζεις πολλά χιλιόμετρα με το συνδυασμό ηλεκτρικού και θερμικού κινητήρα, αλλά, όπως μαθαίνω, ετοιμάζονται να προστεθούν και άλλα τέτοια, μαζί με plug-in, εντός του 2025. 

Μέχρι τότε ήδη κάποιοι στα κεντρικά ανοίγουν σαμπάνιες. Kαι μάλλον αυτό είναι το ποτό που πίνουν. Δεν προκαλεί έκπληξη για μία εταιρεία που στις 22 Ιανουαρίου της νέας χρονιάς θα συμπληρώσει μόλις είκοσι δύο χρόνια ζωής. Τρελό

Photo: Δ. Μανώλαρος / 4Drivers


1000 και κάτι χιλιόμετρα με το υβριδικό BYD Seal U DM-i

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει