Σχεδιασμένο από τον διάσημο ντιζάινερ Μαρκ Νιούσον και αφιερωμένο στις θρυλικές αγωνιστικές Bugatti του παρελθόντος, η νέα έκδοση κοστίζει κάτι παραπάνω από τα συνηθισμένα

Τέσσερις σπάνιες Type 59, στο Concour d’ Elegance του 2019, στο People Beach (Photo: Remi Dargegen)
Οι ιστορικοί του motorsport ξέρουν πού ακριβώς έχουν κατατάξει τη Bugatti Type 59 και όσες προηγήθηκαν αυτής. Σε μια εποχή (μιλάμε για δεκαετία του ’30) που η Bugatti συμμετείχε στα Grand Prix, ήταν ένα από τα αυτοκίνητα που συνέχισαν τη βρετανική αγωνιστική φήμη της
Είχαν προηγηθεί οι επαναστατικές Type 35 και Type 51 που, πολύ απλά, είχαν κυριαρχήσει στις πίστες.
Μετά, όμως, ήρθαν οι Γερμανοί με τις, κρατικά επιδοτούμενες, Mercedes-Benz και Auto Union, καθώς και οι Ιταλοί με τις Ferrari και τα πράγματα δεν ήταν και τόσο εύκολα για τους Βρετανούς.
Ο Ετόρε Μπουγκάτι το κατάλαβε και φρόντισε να επανέλθει.
Η Type 59 συνδύαζε εντυπωσιακή εμφάνιση και αγωνιστικό τσαγανό, όπως επιβεβαίωσε στην τελευταία νίκη της εταιρείας σε αγώνα Grand Prix, στο Βέλγιο, το 1934

O αγωνιστικός διευθυντής των Bugatti, Κονσταντίνι, σε σοβαρή συνομιλία με τον οδηγό της ομάδας, Ρενέ Ντρέιφους, στο ισπανικό Γκραν Πρι, το 1933

Η συλλεκτική έκδοση παρουσιάστηκε, αρχές Φεβρουαρίου, στην έκθεση Retromobile 2025, στο Παρίσι. Επίσης, αν θες τη βάση-«βωμό» του Νιούσον, θα την ακριβοπληρώσεις
«Τι κάθεσαι και σκαλίζεις τώρα»
Ίσως ακούγονται μερικές φωνές στο βάθος της αίθουσας.
Ναι, σύμφωνοι, το «σκάλισμα» είναι επίκαιρο, ωστόσο.
Ο λόγος; Να, η Bugatti θέλοντας να διατηρήσει το άσβεστο φως της μακρινής αγωνιστικής κληρονομιάς της εξέδωσε μία πολυτελή σειρά βιβλίων.
Λέει ότι χρειάστηκαν δέκα χρόνια για την έρευνα, το σχεδιασμό και τα κείμενα. Πολλά μου φαίνονται, αλλά δε θα τα χαλάσουμε. Στις σελίδες της κυκλοφορούν περισσότερες από 1.500 φωτογραφίες, ασημοτυπίες, ανέκδοτο υλικό και μία σούπερ-ντούπερ πρίμιουμ βάση στήριξης, κατασκευασμένη από αλουμίνιο, σχεδιασμένη από τον Νιούσον, ο οποίος τυγχάνει και ιδιοκτήτης μίας Type 59

Για την πρόσφατη ιστορία, μία τέτοια, ιδιοκτησίας κάποτε του βασιλέως Λεοπόλδου του 3ου του Βελγίου, πουλήθηκε το Σεπτέμβριο του 2022 για κάτι περισσότερο από €10,2 εκατομμύρια.
Λοιπόν, το βιβλίο σάς έρχεται πιο φθηνά. Αν το πάρετε πακέτο μαζί με τη βάση του, θα σας κοστίσει «μόλις» €59.000. Αλλά βγαίνει και φτηνότερα αν το πάρετε χωρίς αυτήν ή τσάμπα-πράμα αν το θέλετε σε μορφή CD (€1.595)

Πληροφορίες εντός.
Photo: bugatti.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.