Δείτε την Porsche Taycan Turbo S να «επιτίθεται» στην autobahn

Post date:

Author:

Category:

Πώς είναι να κάνεις launch contrtol με την Porsche Taycan Turbo S των 761 ίππων μέχρι την τελική της ταχύτητα; Συνέβη αυτές τις μέρες στη γερμανική autobahn

Porsche Taycan Turbo S

Μέσα στο κόκπιτ της ισχυρότερης Taycan. Ένα νέο κεφάλαιο στα αμιγώς ηλεκτροκίνητα και, ταυτόχρονα, σπορ αυτοκίνητα, έχει ανοίξει


Η τυπική επιτάχυνση από 0-100 km/h είναι ήδη εντυπωσιακή. Η επίσημη Porsche ανακοινώνει το χρόνο των μόλις 2,8 δευτερολέπτων. Και, συνήθως, αυτό που γνωρίζουμε είναι πως η Porsche AG δημοσιεύει τιμές επιδόσεων που ενδεχομένως να είναι και κατά τι χειρότερες των πραγματικών

Άμεση ροπή vs υψηλής τελικής

Το παραπάνω σημαίνει πως τα 2,8 δ/λ ίσως να «κατεβαίνουν» κι άλλο. Ανεξαρτήτως αυτού, σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, όπως η Porsche Taycan Turbo S, είναι η αμεσότητα της ροπής το στοιχείο που κερδίζει τις εντυπώσεις.

- Διαφήμιση-

Σε αντίθεση με την αίσθηση επιτάχυνσης που έχουμε συνηθίσει, το EV (electric vehicle) επιταχύνει χωρίς αδράνεια. Απ’ το ρελαντί. Η παροχή της ροπής είναι άμεση – εδώ και τώρα.

Συχνά, ωστόσο, ένα μειονέκτημα των EV έχει να κάνει με την τελική ταχύτητα καθώς «ξεφουσκώνει» στις υψηλές ταχύτητες. Η Porsche Taycan Turbo S, σύμφωνα πάλι με την επίσημη ιστοσελίδα της Porsche, είναι 260 km/h.

Εν προκειμένω, το γερμανικό κανάλι Automann-TV πήρε μία λευκή Taycan Turbo S και, κατά την προσφιλή του πρακτική, πήρε τους δρόμους των γερμανικών autobahnen. Ειδικά στα τμήματα εκείνα που δεν υπάρχει όριο ταχύτητας.


Porsche Taycan Turbo S

Βλέποντας το βίντεο, είναι εντυπωσιακό το πώς η κορυφαία έκδοση της Taycan καταβροχθίζει τα χιλιόμετρα. Ενδεικτικά, ο χρόνος από 0-200 km/h είναι μόλις 9,7 δευτερόλεπτα. Όσο κάνει ένα σβέλτο αυτοκίνητο για τα 0-100. Επίσης, επιτυχγάνει τα 0-25- σε 17,8 δευτερόλεπτα


Σημαντικό στοιχείο όσον αφορά την υψηλή τελική (πάντα για EV και πάντα σε σχέση με την ονομαστική τιμή ισχύος των 761 ίππων) είναι το κιβώτιο 2 σχέσεων.

Τοποθετημένο στον πίσω άξονα. Μία πολύ «κοντή» 1η και ο συνδυασμός της με μία πολύ «μακριά» 2η ταχύτητα είναι νεό στοιχείο στην EV σκηνή. Αλλά και ένας τρόπος να αγγίξει μία υψηλή τελική.

Ηλεκτρική επίθεση στην autobahn. Δείτε το in-car βίντεο.


Με την ευκαιρία, δείτε και το βίντεο για το πώς συνεργάστηκαν Porsche και Michelin στο σχεδιασμό των ελαστικών για την Taycan. Ο στόχος ήταν να διατηρηθεί η αίσθηση που συνοδεύει μία Porsche, όπως τη γνωρίζουμε μέχρι σήμερα, με ένα ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο.


Porsche Taycan στο Ring

Photo: porsche hellas

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει