Δωρεάν καύσιμο για 1 χρόνο για όλα τα μοντέλα TGI από τη SEAT

Post date:

Author:

Category:

Η επίσημη εισαγωγική της SEAT ανακοίνωσε το νέο της προωθητικό πρόγραμμα που προσφέρει όφελος για τον πελάτη ισάξιο με την κατανάλωση καυσίμου για ένα χρόνο. Δείτε πώς κάνει το σχετικό υπολογισμό

SEAT ARONA δοκιμή

Το SEAT Arona 1.0 TGI είναι ένα από τα μοντέλα της ισπανικής εταιρείας που επωφελείται από την προσφορά


Το Arona δεν είναι το μόνο μοντέλο που εμπίπτει στο πρόγραμμα που ανακοινώθηκε επισήμως

- Διαφήμιση-

Περιλαμβάνεται και το νέο Leon, σε 5θυρο και Sportstourer αμάξωμα, το οποίο εφοδιάζεται με τον κινητήρα 1.5 ΤGI ΕVO 130hp, αρχικά σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο DSG.

Οι τρεις δεξαμενές φυσικού αερίου του Leon έχουν συνολική χωρητικότητα 17,3 kg και χαρίζουν αυτονομία 440 km με αποκλειστική χρήση CNG, ενώ το αυτοκίνητο εφοδιάζεται και με ένα ρεζερβουάρ ασφαλείας βενζίνης 9 λίτρων

Τα μοντέλα CNG προσφέρουν όντως μεγάλη οικονομία και χαμηλές εκπομπές CO2 που εξασφαλίζουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.

Υπολογίζεται ένα κόστος κίνησης περίπου 30% χαμηλότερο σε σχέση με το diesel ή 50% χαμηλότερο σε σχέση με την βενζίνη.


SEAT Leon e-Hybrid

Ο υπολογισμός

Αυτό, ωστόσο, που θα πρέπει να συνυπολογίσει ο ενδιαφερόμενος αγοραστής είναι τα περιορισμένα σημεία φόρτισης στην Αττική αλλά και στο εθνικό δίκτυο.

Για όποιον όμως έχει μία εύκολη πρόσβαση σ’ αυτά, η οικονομία που προσφέρουν στην τσέπη του καταναλωτή τα μοντέλα TGI είναι σαφώς μεγάλη.

Σημειώνουμε ότι το 2020, η διείσδυση του φυσικού αερίου στην Ελληνική αγορά ανήλθε σε ποσοστό 1,7% της συνολικής αγοράς, ενώ η SEAT κατέκτησε μερίδιο 32% της αγοράς CNG

Η νέα παροχή δωρεάν καυσίμου για έναν χρόνο, έχει υπολογιστεί με μία μέση κατανάλωση φυσικού αερίου για τα τρία μοντέλα (Ιbiza, Arona και Leon) 3,5kg/100χλμ, για 14.000 χλμ σε ετήσια βάση και με σημερινή τιμή διάθεσης του φυσικού αερίου στα €0,834/kg


Info/Photo: seat.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει