Δυνατή, ανοιχτή, βαριά. Για τη νέα BMW M4 Competition Convertible

Post date:

Author:

Category:

Αποκάλυψη για την «ξεσκούφωτη» εκδοχή της M4, τη νέα BMW M4 Competition Convertible. Αυτή τη φορά με ύφασμα αντί για μεταλλική οροφή και τετρακίνηση. Αυτές είναι οι λεπτομέρειες για ένα αυτοκίνητο 510 ίππων που στο πέρασμά του μάλλον θα αναστατώνει. Για διαφορετικούς λόγους

BMW M4 Competition Convertible

Η M4 Competition Convertible κατεβάζει κουκούλα σε 18 δευτερόλεπτα και επιταχύνει στα 0-100 στο συγκλονιστικό χρόνο των 3,7 δευτερολέπτων, βοηθούντος και του συστήματος τετρακίνησης xDrive που περνά την ισχύ απρόσκοπτα στην άσφαλτο. Η μάσκα, φυσικά, παραμένει. Αλλά ίσως και να εξοικειωνόμαστε μαζί της σιγά-σιγά. Με τη ζυγαριά πόσο;


Για την ιστορία, πρόκειται για την πρώτη εκδοχή ανοιχτής M3/M4 που σπάει το φράγμα των 4 δευτερολέπτων για την τυπική επιτάχυνση

Ο 6-κύλινδρος εν σειρά με τον κωδικό S58 και την ξυραφένια απόκριση είναι αναμενόμενα κάτω από το καπό.

Μαζί και ένα βουνό ροπής 650 Nm από τις 2,750 rpm που αναμένεται να σπρώχνει τα μαλακά υπογάστρια των τεσσάρων επιβατών της στο κάθισμα.

Εντυπωσιακή. Αλλά

Αν ψάχνετε να βρείτε το βάρος, ναι, η ζυγαριά έχει ανέβει ψηλά.

Συγκεκριμένα, στα 1,920 kg (κατά DIN) και στα 1,995 (κατά EU).

Ναι μεν η κουκούλα είναι ελαφρύτερη από την ανοιγόμενη μεταλλική οροφή όμως στο σύνολο προστέθηκαν αναγκαίες ενισχύσεις για να μπορεί η M4 Competition Convertible να είναι εξίσου άκαμπτη με την κλειστή. Και είναι.

Θεωρητικά υπάρχει ένα ιδεολογικό ζήτημα του πόσο ξεκάθαρα σπορ μπορεί να είναι ένα αυτοκίνητο που ζυγίζει κοντά στους 2 τόνους. Κανονικά, δεν είναι. Μάλλον όχι, δεν είναι ξεκάθαρα σπορ. «Προσφέρει», όμως, όπως λέει επισήμως η BMW, «απλόχερα μία μεθυστική εμπειρία επιδόσεων και στους τέσσερις επιβάτες». Τελεία

BMW M4 Competition Convertible

Η διαφορά που συντελείται στην αγορά γνωρίζετε ποια είναι: υπάρχει τόσο απόθεμα ισχύος και ώθησης, τόση εξέλιξη σε μηχανική πρόσφυση, αεροδυναμικά στοιχεία και ακαμψία σασί που στην πράξη, η πλειονότητα του αγοραστικού κοινού της κατηγορίας, δεν στερείται την πολυπόθητη αίσθηση ενός junior supercar


BMW M4 CSL scoop

Οι εταιρείες το γνωρίζουν αυτό…

Η τεχνολογία υπάρχει και η M4 Competition Convertible έχει και το ατού της αυτό το ιδιαίτερο xDrive για να θωπεύσει και τους έχοντας τα «χέρια» – και όχι μόνο το επίμαχο πορτοφόλι.

Το Setup menu επιτρέπει στον οδηγό να αλλάζει την προεπιλεγμένη ρύθμιση 4WD σε 4WD Sport mode, που μεταφέρει ακόμα περισσότερη ισχύ στους πίσω τροχούς.

BMW M4 Competition Convertible

Οι οδηγοί μπορούν επίσης να απενεργοποιήσουν τελείως το σύστημα DSC και να ενεργοποιήσουν το 2WD mode.

Σε αυτή τη ρύθμιση, η κινητήρια ισχύς κατανέμεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς όπου δεν υπάρχει παρέμβαση από τα συστήματα ελέγχου πλαισίου για τη σταθεροποίηση του οχήματος.

Επομένως, οι έμπειροι οδηγοί μπορούν να απολαύσουν τον απόλυτο έλεγχο της οδηγικής εμπειρίας.

BMW M4 Competition Convertible

Δύο ρυθμίσεις αίσθησης πεντάλ φρένου, δέκα στάδια ελέγχου πρόσφυσης

Το ολοκληρωμένο σύστημα πέδησης της νέας BMW M4 Competition Cabrio με M xDrive ενεργοποιεί την απαιτούμενη πίεση εξαιρετικά γρήγορα και με ακρίβεια χρησιμοποιώντας έναν ηλεκτρικό ενεργοποιητή.

Τόσο τα στάνταρ συνθετικά φρένα M Compound όσο και τα προαιρετικά κεραμικά φρένα M Carbon συνεργάζονται με αυτό το σύστημα. Η ειδική Μ έκδοση αυτής της τεχνολογίας προσφέρει δύο ρυθμίσεις στην αίσθηση του πεντάλ

Η γκάμα λειτουργιών του συστήματος ελέγχου ευστάθειας DSC περιλαμβάνει M Dynamic Mode, που επιτρέπει πρόσθετη ολίσθηση του τροχού μέσω μπουτόν για μία εξαιρετικά σπορ οδηγική εμπειρία.

Με το προαιρετικό M Drive Professional οι οδηγοί επωφελούνται επίσης από τη νέα λειτουργία M Traction Control. Αυτή η καινοτόμα μορφή ελέγχου πρόσφυσης επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει το ποσοστό ολίσθησης των τροχών σε δέκα στάδια

BMW M4 Competition Convertible

Καθίσματα  bucket M Carbon  και ειδικό σύστημα χειριστηρίων για μοντέλο Μ

Το εσωτερικό της νέας BMW M4 Competition Cabrio με M xDrive συνδυάζει τη σύγχρονη πολυτέλεια με τη γνώριμη αγωνιστική αίσθηση M.

Το δερμάτινο τιμόνι M με χειριστήρια (paddles), επιλογέα ταχυτήτων M και κόκκινες πινελιές αυξάνουν την ένταση της οδηγικής εμπειρίας για τον οδηγό.

Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα Μ Sport και δερμάτινη επένδυση Extended Merino προσφέρονται στάνταρ, ενώ θερμαντήρες λαιμού και – για πρώτη φορά – εξαερισμός καθισμάτων διατίθενται προαιρετικά

BMW M4 Competition Convertible

Μία ασυναγώνιστη πρόταση στη λίστα προαιρετικού εξοπλισμού είναι τα νέα, θερμαινόμενα καθίσματα bucket M Carbon.

Η σχεδίασή τους συνδυάζει αγωνιστική λειτουργικότητα με ελαφριά δομή, εξαιρετική άνεση για μεγάλες αποστάσεις, πολυτέλεια και υψηλή ποιότητα κατασκευής.



Info/Photo: bmw.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει