Αυτό δήλωσε σε συνέντευξή του ο CEO της Stellantis, Carlos Tavares, για τις Romeo και Chrysler. Ένα «παράθυρο» 10 ετών για να «αποδείξουν» ότι αξίζουν, ότι έχουν να προσφέρουν κάτι νέο και ότι είναι ελκυστικές ως φίρμες στον καταναλωτή
Για το τέλος της πλατφόρμας στην οποία στηρίζονται οι Giulia και Stelvio αναφερθήκαμε πρόσφατα. Τώρα, όμως, η είδηση παίρνει μεγαλύτερες διαστάσεις αφού αμφισβητείται η ίδια η υπόσταση των εταιρειών εντός του νέου ομίλου
Αξίζει να σημειωθεί ότι έξι από τα έντεκα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της Stellantis προέρχονται από την PSA (Peueot-Citroën-DS). Και ο Tavares επίσης
Αυτό μεταφράζεται στο ότι επί προεδρίας του επιτεύχθηκε η αναβίωση του κωδικού ”DS” απ’ το μακρινό παρελθόν και τις μέρες της εκπληκτικής Citroën DS καθώς και η συνολική ανανέωση των Peugeot και Opel – με την τελευταία να αποτελεί πλέον τη μόνη γερμανική παρουσία εντός του γκρουπ.
Ωστόσο οι περισσότερες εταιρείες που ανήκαν στην ατζέντα της FCA (Fiat-Chrysler) βρίσκονται σε χειρότερη οικονομική θέση απ΄ό,τι πριν γίνει η μεταξύ τους συνεργασία.
Ειδικά για την Alfa Romeo
Η δήλωση που έκανε ο CEO στο βρετανικό Autocar είναι ξεκάθαρη.
«Δίνουμε μία ευκαιρία (σ.σ. στις Alfa και Chrysler) καθώς και χρηματοδότηση για μία δεκαετία. Σ’ αυτό το διάστημα καλούνται να αναπτύξουν μία συμπαγή και αποτελεσματική στρατηγική. Κάθε εταιρεία απ΄τις δύο χρειάζεται να προτείνει κάτι διαφορετικό», είπε ο Tavares.
Το πρόβλημα με τη Giulia είναι ενδεικτικό. Πρόκειται για ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο. Είναι κούκλα, στρίβει υποδειγματικά, οι περισσότεροι το αγαπούν ομως ελάχιστοι το αγοράζουν
Η Chrysler είναι σε ακόμα χειρότερη θέση.
Μόλις δύο μοντέλα στη γκάμα, άντε τρία αν βάλουμε και το απηρχαιωμένο Chrysler 300.
H κλεψύδρα έχει αρχίσει να μετρά ανάποδα.
Ας ελπίσουμε πως και οι δύο εταιρείες θα καταφέρουν να περάσουν την κρίση και να μην οδηγηθούν σε επιπλέον απώλειες – ειδικά εν μέσω μιας παγκοσμιοποιημένης και, σε αρκετές περιπτώσεις, ομογενοποιημένης αγοράς.
Photo: alfaromeo.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.