Είναι αυτή η επόμενη BMW M4 CSL; Πεδίον δόξης λαμπρόν (βίντεο)

Post date:

Author:

Category:

Βαριά καμουφλαρισμένο εντοπίστηκε το νέο «μουλάρι» του M Division, μία, πιθανόν, M4 CSL που περιμένουν οι πιστοί της φίρμας. Γιατί; Υπάρχει λόγος

BMW M4 CSL scoop

Οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες συνέλαβαν μία BMW Μ4 με αεροδυναμικές διαφοροποιήσεις να γράφει χιλιόμετρα. Τι παίζεται;


Το τελευταίο, χρονικά, μοντέλο της BMW που έφερε το λογότυπο CSL ήταν η αντίστοιχη M3 CSL (E46) – για πολλούς το πιο εμβληματικό της τελευταίας εικοσαετίας στην ιστορία του M Division

Τα πρόσφατα χρόνια οι Βαυαροί έχουν επιλέξει το λογότυπο CS για τις ειδικές εκδόσεις τους. Για παράδειγμα, στις M2 CS και M5 CS.

Αν προσέξει κανείς την καμουφλαρισμένη M4, θα εντοπίσει τη χαμηλότερα τοποθετημένη μπροστινή αεροτομή (splitter) καθώς και το υπερυψωμένο ducktail στο πίσω μέρος. Κάτι ανάλογο είχε η εμβληματική CSL.

Αξίζει μα σημειωθεί πως κανένα από τα δύο αεροδυναμικά στοιχεία δεν περιλαμβάνεται στα εξαρτήματα της σειράς M Performance που ανακοίνωσε η BMW. Συνεπώς πρόκειται για κάτι διαφορετικό εδώ


BMW M Performance

Less is more

Η ιδέα μίας BMW M4 CSL είναι κάτι παραπάνω από ενθουσιώδης.

Όχι μόνο, φυσικά, για την επαναφορά του κωδικού (μικρή σημασία έχει) αλλά για την ουσία της υπόθεσης.

Η M3 CSL ήταν αισθητά ελαφρύτερη από την αντίστοιχη M3 (E46).

Ήταν το πρώτο μοντέλο της BMW που έφερε οροφή από ανθρακονήματα, με δυνατότητα παραγγελίας χωρίς κλιματισμό, με πανάλαφρα καθίσματα και με σαφή κατεύθυνση στη δίαιτα.


BMW M3 CSL grey

Αν μη τι άλλο, η νέα M4, στο σασί της G82, έχει πλέον πάρει κιλά.

Περισσότερα από 1,700 ζυγίζει το νέο επιθετικό μοντέλο της BMW και μπορεί η ισχύς να συμψηφίζει ένα μεγάλο μέρος του βάρους αλλά δεν παύει να ανήκει σε μια κατηγορία που μία ελαφρωμένη έκδοση θα εμπλούτιζε θεαματικά το χαρακτήρα της γκάμας.

Επιπλέον, πρόσφατα σημειώσαμε το «κενό» που φαίνεται να υπάρχει στο πώς η M2 CS δεν εμφανίζεται στα επίσημα specs να μην είναι ελαφρύτερη από τη M2 Competition.

Υπάρχει πεδίον δόξης λαμπρόν.


BMW M2 CS

Photo: Google

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει