Είναι η νέα MBUX Hyperscreen της Mercedes-Benz η πιο εντυπωσιακή οθόνη που έχουμε δει ποτέ;

Post date:

Author:

Category:

Η Mercedes-Benz μόλις αποκάλυψε τη νέα, κινηματογραφικού επιπέδου, οθόνη MBUX Hyperscreen, με στοιχεία τεχνητής νοημοσύνης. Κάτι σαν «τον εγκέφαλο και το νευρικό σύστημα του αυτοκινήτου», όπως τη χαρακτηρίζουν οι άνθρωποι πίσω απ΄τη νέα τεχνολογική επανάσταση

MBUX Hyperscreen

«Με την οθόνη MBUX Hyperscreen, ένα σχεδιαστικό όραμα γίνεται πραγματικότητα», λέει ο Gorden Wagener, Chief Design Officer Daimler Group. «Συνδυάζουμε την τεχνολογία και τον σχεδιασμό με έναν συναρπαστικό τρόπο που προσφέρει στον πελάτη μία άνευ προηγουμένου ευκολία στη χρήση. Αγαπάμε την απλότητα, έχουμε φτάσει σε ένα νέο επίπεδο το MBUX»


Οπτικά εντυπωσιακή, ιδιαίτερα εύκολη στη χρήση και εξαιρετικά ανυπόμονη να μάθει: η οθόνη MBUX Hyperscreen είναι ένα από τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά της νέας EQS.

Αντιπροσωπεύει τη συναισθηματική νοημοσύνη αυτού του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της πολυτελούς κατηγορίας.

Η μεγάλη, καμπύλη οθόνη εκτείνεται σχεδόν σε όλο το πλάτος της κολόνας Α, από αριστερά έως δεξιά.

Εκτός από το τεράστιο μέγεθός της, ο υψηλής ποιότητας σχεδιασμός της με προσοχή στην κάθε λεπτομέρεια προσφέρει ένα αισθητικά εντυπωσιακό αποτέλεσμα.

Αυτή η high-tech εμφάνιση είναι η συναισθηματική διάσταση της υπερ-οθόνης MBUX Hyperscreen, στην οποία προστίθεται η τεχνητή νοημοσύνη (AI).

Με λογισμικό ικανό να μαθαίνει, η οθόνη και ο τρόπος λειτουργίας της προσαρμόζονται πλήρως στον χρήστη της και κάνουν εξατομικευμένες προτάσεις για πολλές λειτουργίες ψυχαγωγίας, άνεσης και λειτουργιών του οχήματος.

Χάρη στο λεγόμενο «μηδενικό επίπεδο», ο χρήστης δεν χρειάζεται να μεταφερθεί σε υπομενού ή να δώσει φωνητικές εντολές. Οι πιο σημαντικές εφαρμογές εμφανίζονται πάντα στο επάνω μέρος της οθόνης. Με αυτόν τον τρόπο, ο οδηγός μπορεί να αφοσιωθεί στην οδήγηση της EQS


The ONE magazine Ismailos

Τα σημαντικότερα στοιχεία της MBUX Hyperscreen, με μια ματιά

  • Με την MBUX Hyperscreen, διαφορετικές οθόνες συνενώνονται απρόσκοπτα, με αποτέλεσμα μια εντυπωσιακή καμπύλη οθόνη εύρους 141 εκατοστών. Η εμπειρία των επιβατών απογειώνεται σε 2.432,11 cm2.
  • Το μεγάλο γυάλινο κάλυμμα της οθόνης είναι τρισδιάστατο και καμπύλο, ενώ υπέστη διαδικασία χύτευσης σε θερμοκρασία περί τους 650°C. Αυτή η διαδικασία επιτρέπει την προβολή της οθόνης χωρίς παραμόρφωση σε ολόκληρο το πλάτος του οχήματος, ανεξάρτητα από την ακτίνα του καλύμματος της οθόνης.
  • Για να γίνει ο χειρισμός των πιο σημαντικών εφαρμογών, ο χρήστης δεν χρειάζεται να μεταφερθεί σε κάποιο ξεχωριστό μενού. Γι ‘αυτό η Mercedes-Benz το ονομάζει «μηδενικό επίπεδο».
  • Υπάρχουν συνολικά 12 ενεργοποιητές κάτω από την οθόνη για ανάδραση αφής κατά τη λειτουργία. Εάν το δάχτυλο αγγίζει ορισμένα σημεία εκεί, προκαλείται μια δόνηση στην πλάκα κάλυψης.
  • Δύο επιστρώσεις της πλάκας κάλυψης μειώνουν τις αντανακλάσεις και διευκολύνουν τον καθαρισμό. Το ίδιο το καμπύλο γυαλί αποτελείται από πυριτικό αργίλιο, ιδιαίτερα ανθεκτικό στις γρατσουνιές.
  • Όσον αφορά στην ασφάλεια, περιλαμβάνονται προκαθορισμένα σημεία θραύσης παράλληλα με τα πλευρικά ανοίγματα καθώς και πέντε συστήματα συγκράτησης που λειτουργούν στοχευμένα χάρη στη δομή τους σαν κερήθρα, σε περίπτωση σύγκρουσης.
  • 8πύρηνος επεξεργαστής (CPU), μνήμη RAM 24ων gigabyte και μεταφορά δεδομένων μνήμης RAM 46,4 GB / δευτερόλεπτο είναι μερικές από τις τεχνικές προδιαγραφές του συστήματος MBUX.
  • Με τα δεδομένα μέτρησης μιας πολυλειτουργικής κάμερας και 1 αισθητήρα φωτός, η φωτεινότητα της οθόνης προσαρμόζεται στις συνθήκες του περιβάλλοντος.
  • Με έως και επτά προφίλ, το τμήμα οθόνης μπορεί να εξατομικευτεί για τον συνοδηγό.

Mercedes G-Class mud

Info/Photo: mercedes-benz.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει