Είναι οι δρόμοι αρκετοί γα τη Ferrari SF90 Spider των 1,000 ίππων; (βίντεο)

Post date:

Author:

Category:

Κυρίες, κύριοι, και κάπως έτσι φτάσαμε στους 1,000 ίππους. Για τη νέα Ferrari SF90 Spider. Αναζητούνται ταλαντούχοι μετά νηφαλιότητας

Ferrari SF90 Spider

Αυτό είναι το ισχυρότερο αυτοκίνητο που βγήκε ποτέ από τις πόρτες του Μαρανέλο. Στοιχίζει €470,000 -εννοείται σε τιμές εξωτερικού-, είναι υβριδικό και, λέει, απευθύνεται για χρήση δρόμου. Μήπως οι δρόμοι δεν είναι αρκετοί;


Λογικά, το Μαρανέλο, αυτή μικρή κωμόπολη, περίπου 170 χιλιόμετρα από το Μιλάνο, θα ήταν παγκοσμίως άγνωστη

Τουλάχιστον εκτός από τους 17,000 κατοίκους που τυγχάνει να ζουν εκεί.

Χωροταξικά δε λέει και τίποτα το ιδιαίτερο. Αν σας φέρει ο δρόμος σας, το πιθανότερο είναι πως θα την προσπεράσετε αβασάνιστα. Τουλάχιστον αν δε σας λένε και κάτι τα αυτοκίνητα.

Όμως το ταπεινό Μαρανέλο είχε την ιστορική τύχη να φιλοξενεί την έδρα της Φεράρι. Κι αυτό από μόνο του είναι αρκετό για να μάθει κι ο τελευταίος αγέννητος το όνομά του.

Η λίγκα της ιπποδύναμης

Αυτές τις μέρες, λοιπόν, τις πύλες του εργοστασίου της, πέρασε το αυτοκίνητο που επίσης έχει μια ιστορική σημασία. Ή, έστω, μέλλει να αποκτήσει.


Είναι, βλέπετε, η ισχυρότερη Ferrari που έχουν βγάλει ποτέ για χρήση δρόμου. Όπως προαναφέρθηκε, με 1,000 ίππους. Όποιος έχει οδηγήσει οτιδήποτε πάνω από 500 ίππους (ίσως και ελαφρώς λιγότερους), ξέρει πως είναι ήδη αρκετοί για το υπόλοιπον του βίου του. Ως εμπειρία, εννοώ


Είναι τέτοια η δύναμη, τόση η ώθηση -τουλάχιστον αν δεν κουβαλάς πίσω τόνους νταλίκας- που οτιδήποτε από ‘κει και πάνω είναι καθαρός εθισμός.

Και εκείνο το βράδυ που έτυχε να οδηγήσω 1,200 ίππους στην Αττική Οδό δε θα το ξεχάσω ποτέ. Ορκίζομαι.


Porsche 911 9ff

Η ιπποδύναμη είναι ένα μέγεθος που συνηθίζεται

Βλέπετε, ένας βασικός νόμος στο σύμπαν των υπεραυτοκινήτων είναι αυτός: η ιπποδύναμη είναι ένα μέγεθος που συνηθίζεται.

Ο εγκέφαλος επανακαλιμπράρεται, τα αισθητήρια αποκτούν περισσότερη οξύτητα, μαθαίνεις να εξελίσσεσαι οδηγικά.

Αρκεί να έχεις πλήρη νηφαλιότητα, εκτεταμένη εμπειρία και σοβαρή αυτογνωσία.

Θα πρόσθετα και λίγη τύχη. Είναι εύκολο να κάνεις το λάθος σε δημόσιους δρόμους. Και οι δρόμοι, οι οποιδήποτε δρόμοι αυτού του πλανήτη, είναι λίγοι για να απελευθερώνεις τόση ισχύ. Γνώμη.


Όμως η Ferrari SF90 Spider, η «ανοιχτή» παραλλαγή της SF90 Stradale, έχει τον τρόπο της να αφαιρεί από τον τραπεζικό λογαριασμό εύπορων φίλων της μάρκας κοντά στο μισό εκατομμύριο ευρώ για να την αποκτήσουν. Και είναι πολλοί αυτοί. Για μια εταιρεία με ετήσια έσοδα της τάξης των 3,7 δισ. για την περυσινή χρονιά, με μόλις 10,131 παραγόμενα ετησίως αυτοκίνητα, είναι κάθε φορά θέμα στρατηγικής το να προσφέρει το επόμενο αντικείμενο πόθου


Και η SF90 είναι ένα τέτοιο. Σμιλευμένη από τον άνεμο, χωρίς σπόιλερς και άλλα εξέχοντα στοιχεία, δαμάζει ένα V8 κινητήρα, δύο τούρμπο, δύο ηλεκτροκινητήρες και 900, παρακαλώ, Nm ροπής.

Σα να τρως χαστούκι απ΄τον  Τάισον, κλωτσιά από τον Μπρους Λι – ή κάτι αντίστοιχο. Συγγνώμη για την αναγωγή, αλλά 900 Nm, διάολε;

Είναι πολύ εύκολο για όποιον κάθεται να πληκτρολογήσει μερικές αράδες για τη δυνατότερη δρομίσια Ferrari από καταβολής της να υποπέσει σε βερμπαλισμούς.

Υλικό για όνειρα

Προσπαθώ να το αποφύγω αλλά η ώθηση για τα μόλις 2,5 δ/λ για τα πρώτα 100 χλμ/ω και η τελική των 340 χλμ/ω είναι απλώς οι τυπικές συστάσεις για άλλη μία Ferrari που επαναπροσδιορίζει αυτό το «κάτι» που ‘χουν εκεί, σ’ αυτήν τη κατά τ’ άλλα ασήμαντη κωμόπολη. Λέγεται υλικό για όνειρα.


Η ίδια η εταιρεία στην επίσημη ιστοσελίδα της έχει βάλει τον τίτλο ”Beyond Imagination” – εντάξει, μη μεταφράζουμε τα αυτονόητα. Η SF90 Spider κατεβάζει την αναδιπλούμενη οροφή της σε μόλις 14δ/λ, ανεβάζει παλμούς σαφώς ταχύτερα και αφαιρεί διπλώματα σε αφελείς που πιστεύουν ότι 1,000 ίπποι είναι για χρήση δρόμου σε χρόνο ντε-τε

Ακολουθεί το επίσημο βίντεο. Φουτουριστικό, κάτι σαν Μπαρμπαρέλα σε μέταλλο, και παραδόξως σε χρυσαφί. Και ουχί σε κόκκινο. Υπονοεί κάτι για το κόστος του μισού εκατομμυρίου ή απλώς «γράφει» καλά στο φακό;

*Αρχική δημοσίευση Protagon


κλασική Ferrari συντήρηση

Photo: ferrari.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει