Έκπληξη: Το πρώτο «ανοικτό» SUV της VW. Για το T-Roc Cabriolet

Post date:

Author:

Category:

Το T-Roc Cabriolet Μόλις έκανε την πρώτη του εμφάνιση, αναμένεται το Σεπτέμβριο στη Φρανκφούρτη, επεκτείνει τη γκάμα των SUV της VW με ένα συναισθηματικό μοντέλο που θα κλέψει καρδιές.

Νέο VW T-Roc Cabriolet

Όπως δήλωσε ο Herbert Diess, ο CEO της VW, «η εταιρεία εξελίσσεται σε μία SUV μπράντα και το T-Roc Cabriolet προσθέτει ένα συναισθηματικό στοιχείο στη γκάμα»

Είναι αντιληπτό τι σημαίνει αυτό. Κατ΄αρχήν, πως η VW έχει ανάγκη να αυξήσεις τις πωλήσεις της στην ευρέως αυξανόνενη κατηγορία των SUV, ειδικά σε αυτή των compact SUV.

Καθώς μόλις το 2017 μπήκε στη συγκεκριμένη με το «κανονικό», κλειστό T-Roc – αργά, δηλαδή- οι πωλήσεις της παραμένουν χαμηλές. Για την ακρίβεια, οι χαμηλότερες στην Ευρώπη.

Το μάστερ πλαν

- Διαφήμιση-

Το στρατηγικό σχέδιο της VW είναι να πουλήσει όχι ένα, όχι δύο, αλλά είκοσι δύο (ναι, 22) διαφορετικά SUV μοντέλα της παγκοσμίως την επόμενη χρονιά . Είναι ένα στοιχείο που θα αυξήσει τις πωλήσεις της σε ένα μερίδιο της τάξης του 40%, σε σχέση με το 15% που είναι για την ώρα. 

Και το T-Roc Cabriolet είναι, όπως φαίνεται και στις φωτό, το αυτοκίνητο το σωστό. Πολύ εντυπωσιακό για το segment, αύρα από baby-Evoque, όσο χρειάζεται life style.

Είναι βέβαιο πως το T-Roc Cabriolet  θα γίνει αντικείμενο απαίτησης από πολλές κυρίες. με έμφαση σ’ αυτή την επαναληπτική κρούση της γόβας-στιλέτο επί του πατώματος. σε συνδυασμό με τη φράση «το θέλω, το θέλω, το θέλω». Όσες πιο πολλές φορές διατυπωθεί το παραπάνω ρήμα, τόσο πιο πειστικό θα είναι το αίτημα για το T-Roc Cabriolet.

Το t-Roc Cabriolet έρχεται να μπει στην αγορά των compact SUV συνδυάζοντας δίθυρο αμάξωμα και μαλακή οροφή. Αν μη τι άλλο, κάνει τα SUV να δείχνουν λιγότερο βαρετά


Τι γνωρίζουμε μέχρι στιγμής

Τι αξίζει να θυμάστε μέχρι να το δούμε και διά ζώσης στη Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης, το Σεπτέμβριο;

  • Η μαλακή, ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή ανοίγει με το πάτημα ενός διακόπτη σε μόλις εννέα δευτερόλεπτα. Γίνεται και εν κινήσει μέχρι 30 km/h
  • Διαθέτει υπερυψωμένα καθίσματα και κορυφαία εξατομίκευση
  • Προστασία επιβατών σε περίπτωση ανατροπής για πλήρη ασφάλεια ανά πάσα στιγμή
  • Το βασισμένο στο πλαίσιο MQB προσθιοκίνητο μοντέλο θα διατίθεται με  υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες
  • Ο τρικύλινδρος 1.0 TSΙ με απόδοση 115 ίππων (ροπή 200 Nm) θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.
  • Ο ισχυρότερος τετρακύλινδρος 1.5 TSΙ των 150 ίππων (ροπή 250 Nm) θα διατίθεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, επτά σχέσεων
  • Tο T-Roc Cabriolet έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει κορυφαία επίπεδα ασφάλειας. Χαρακτηριστικά διαθέτει ενισχυμένο πλαίσιο παρμπρίζ και πολυάριθμες δομικές τροποποιήσεις. Για παράδειγμα, στο κάτω μέρος του πλαισίου, στα πλευρικά πάνελ, στα εγκάρσια στοιχεία και στις πόρτες
  • Διαθέσιμο για παραγγελία από την Άνοιξη του 2020
  • Για την ιστορία, η VW επένδυσε 80 εκατομμύρια ευρώ στο εργοστάσιο του Osnabrück, στη Γερμανία, όπου και θα κατασκευάζεται το T-Roc Cabriolet.
  • Είναι το ίδιο plant στο οποίο κατασκευάζονται τα Tiguan αλλά και η Porsche Cayman.

Info/Photo: Κosmocar A.E.

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει