Ο CEO της εταιρείας, ο κύριος Vincent Cobee, ρωτήθηκε τι ακριβώς είναι το Citroën C5 X. Ένα crossover πολυτελείας; Ένα διαφορετικό σεντάν; Ή ένα λιγότερο εμφανές station wagon; Οι απαντήσεις του για το νέο, οικογενειακό των Γάλλων έχουν ενδιαφέρον
Γενναιόδωρες διαστάσεις, εσωτερικό που θυμίζει lounge και επίθεση σε μια κατηγορία χωρίς ταμπέλες. Το C5 X διατίθεται με κινητήρες βενζίνης και plug-in υβριδικούς και θα κυκλοφορήσει στη χώρα μας το πρώτο εξάμηνο του 2022
Την ώρα που ο κόσμος στρέφεται όλο και περισσότερο στα SUV, την ώρα που, για παράδειγμα, καταργείται ένα σύμβολο των σεντάν, το Mondeo, η Citroën το παίρνει αλλιώς
Και μάλλον αυτό ακριβώς οφείλει να κάνει σεβόμενη την ιδέα της διαφορετικότητας που υπηρετεί.
«Όταν δείξαμε το Citroën C5 X σε εν δυνάμει πελάτες μας (σ.σ. στις γνωστές, εκτός δημοσιότητας, αίθουσες τεσταρίσματος των αντιδράσεων του κοινού πριν καν την παρουσίαση νέων μοντέλων), μας είπαν ότι δεν ήξεραν τι ήταν ακριβώς αυτό που έβλεπαν»
Αυτά είναι τα λόγια του Vincent Cobee και σε πρώτο άκουσμα δεν είναι τόσο κολακευτικά για ένα νέο αυτοκίνητο.
Μόνο που ο CEO της Citroën δεν εννοούσε ότι το τεστ-γκρουπ των ανθρώπων που το είδαν εννοούσαν πως δεν είχαν αντιληφθεί ότι πρόκειται ξεκάθαρα για ένα νέο Citroën.
Out of the box
Εννοούσε πως το σχήμα του C5 X δεν είναι εύκολα κατατάξιμο.
Ναι, είναι ένα μεγάλο οικογενειακό, αλλά στο ελαφρώς πιο ψηλό που να παραπέμπει κάτι σε SUV, με γενναιόδωρο χώρο αποσκευών 545 lt αλλά όχι τόσο όσο ένα κλασικό station wagon.
Με μεταξόνιο 2,785 mm για εξαιρετικό διαθέσιμο χώρο στους επιβάτες των πίσω καθισμάτων, το Citroën C5 X προσφέρει γενναιόδωρες εξωτερικές διαστάσεις. Με μήκος 4,805 mm, πλάτος 1,865 mm και ύψος 1,485 mm, τοποθετείται στην καρδιά του Segment D
Απευθύνεται σε ανθρώπους που δε θέλουν τον επιπλέον όγκο ενός μεγάλου SUV, αλλά τους αρέσει να ακροβατούν με τις φόρμες
Για το γαλλικό cocooning
Στα σωθικά του υπάρχει κοινή σύνδεση με το Peugeot 508 αλλά με όλες εκείνες τις διαφοροποιήσεις που θέλει η Citroën για τα δικά της προϊόντα.
Η άνεση, η ποιότητα κύλισης, ο ταξιδιάρικος χαρακτήρας, η ηλεκτρονική ανάρτηση με τις γνωστές (από μικρότερα μοντέλα) Progressive Hydraulic Cushion «μπουκάλες», υπόσχονται το στρογγύλεμα των ανωμαλιών και την αταραξία εντός της καμπίνας.
Πρώτο μηχανολογικό βιολί κάτω απ΄το καπό παίζει ο Plug-In κινητήρας των 225 ίππων.
Το σύνολο με δυνατότητα οδήγησης πάνω από 50 km σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, κατάλληλη για την πλειονότητα των καθημερινών διαδρομών των χρηστών, έχει τελική ταχύτητα, ως αμιγώς ηλεκτρικό, 135 km/h.
Μπορείτε να δείτε το επίσημο διεθνές λανσάρισμα του Citroën C5 X που έλαβε χώρα σήμερα, στο βίντεο που ακολουθεί.
Στο εσωτερικό
- Head Up Display με μεγάλη οθόνη: όλες οι σχετικές πληροφορίες στο οπτικό πεδίο του οδηγού για τη μικρότερη απόσπαση της προσοχής από το δρόμο.
- Περιβάλλον αντίστοιχο με tablet, χάρη στο My Citroën Drive Plus
- Σύνολο συστημάτων βοήθειας του οδηγού για ασφαλέστερη και πιο χαλαρή οδήγηση
Το C5 X προσφέρει την καλύτερη εμπειρία ημι-αυτόνομης οδήγησης (Επιπέδου 2) εναρμονισμένη σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Το Highway Driver Assist, το οποίο συνδυάζει Adaptive Cruise Control με Stop & Go και Lane Keeping Assist: Χάρη σε αυτό το σύνολο, ο οδηγός υπό προϋποθέσεις, δεν χρειάζεται πλέον να διαχειρίζεται την ταχύτητα ή την τροχιά, καθώς το όχημα φροντίζει όλες αυτές τις παραμέτρους.
Info/Photo: citroën.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.