Έλεγχος παντού με 388 κάμερες. Πού θα τοποθετηθούν

Post date:

Author:

Category:

Ετοιμάζεται ακόμα πιο συστηματικός και άμεσος έλεγχος στους δρόμους με κάμερες σε κομβικά σημεία της Αττικής. Τα πράγματα σοβαρεύουν

Συνολικά 388 κάμερες θα τοποθετηθούν με άμεση σύνδεση με τους υπολογιστές καταγραφής της Τροχαίας


Σύμφωνα με το σχέδιο, οι κάμερες θα συνδεθούν με τους σηματοδότες που βρίσκονται σε 100 κομβικά σημεία στους δρόμους του λεκανοπεδίου, όπου, σύμφωνα με τα στοιχεία της Τροχαίας, παρατηρούνται τα περισσότερα συμβάντα

Οι κάμερες προβλέπεται να τοποθετηθούν, μεταξύ άλλων, σε κεντρικές διασταυρώσεις των λεωφόρων Κηφισίας, Συγγρού, Βασιλίσσης Σοφίας, Βουλιαγμένης, Κατεχάκη, Μεσογείων, Πειραιάς, Αμαλίας, Πανεπιστημίου, Αλεξάνδρας, Παιανίας-Κορωπίου, Κηφισού, Γαλατσίου, Βεΐκου, Πατησίων, Ακαδημίας, Δαβάκη, Αμφιθέας, Ποσειδώνος, Θηβών, Ηρώων Πολυτεχνείου στον Πειραιά, Αχαρνών, Δεκελείας, ΝΑΤΟ, Δημοκρατίας και Χαροκόπου. Το «μεταξύ άλλων», το προσέξατε στην αρχή της πρότασης;

Η διαδικασία ξεκίνησε και θα ολοκληρωθεί κατόπιν των σχετικών συμβάσεων με τους αναδόχους προμηθευτές που έχουν αναδειχθεί κατόπιν ηλεκτρονικού διαγωνισμού.

Εκτιμάται πως οι κάμερες θα εγκαθίστανται τμηματικά έως τις αρχές του 2026 και το συνολικό κόστος ανέρχεται στα €18,8 εκατ.


Λιμανάκια κόντρες 4Drivers

Πώς θα δουλεύει το σύστημα

Οι κάμερες διαθέτουν λογισμικό το οποίο θα συνδεθεί με τους σηματοδότες.

Όπως περιγράφουν ειδικοί από το κέντρο διαχείρισης της κυκλοφορίας της Περιφέρειας Αττικής, με το που θα ανάβει το κόκκινο φανάρι, θα ξεκινά η βιντεοσκόπηση της αντίστοιχης διασταύρωσης.

Κάθε φορά που ένα όχημα εντοπίζεται να παραβιάζει τον ΚΟΚ, θα λαμβάνονται και φωτογραφίες. Το σύνολο του υλικού θα μεταφέρεται αυτομάτως στον κεντρικό server διαχείρισης παραβάσεων, όπου θα έχει πρόσβαση αποκλειστικά και μόνο η Ελληνική Αστυνομία. Ακολούθως θα αποστέλλεται η κλήση στον κάτοχο του οχήματος από την Τροχαία, πιθανότατα μέσω SMS


Μπαράζ συλλήψεων για κόντρες στην Λ. Βουλιαγμένης

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει