Μια δεκαετία, πριν αν κάποιος έλεγε πως θα γεννηθεί μια εταιρεία από το μηδέν και θα ξεπεράσει σε πωλήσεις στις Η.Π.Α. έναν premium και καταξιωμένο, εδώ και ένα αιώνα, κατασκευαστή, μάλλον θα γέλαγε. Μόνο που ακριβώς αυτό συνέβη με βάση τα επίσημα στοιχεία. Και ο ιδρυτής της Tesla, o δαιμόνιος Elon Musk, έχει κάθε λόγο να χαμογελά
Το τρίτο τρίμηνο του 2018, η Tesla πούλησε 69.925 οχήματα στις Η.Π.Α., ενώ η Mercedes-Benz πούλησε 66.542
Χρειάστηκαν μόλις 8 χρόνια για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα του Elon Musk για να ξεπεράσει την εταιρεία με την οποία ταυτίστηκε, πριν από 132 χρόνια, η έννοια του αυτοκινήτου
Η Tesla απείχε, επίσης, μόλις 1.754 ταξινομήσεις από το να ξεπεράσει άλλον έναν premium ανταγωνιστή, τη BMW
Σύμφωνα μάλιστα με τη Atherton Research, αναμένεται η Tesla να ξεπεράσει ακόμα και τη BMW στις πωλήσεις των Η.Π.Α. το τελευταίο τρίμηνο του 2018.
Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Tesla δήλωσε ότι ταξινόμησε 83.500 οχήματα παγκοσμίως κατά τη διάρκεια του τριμήνου Ιουλίου-Σεπτεμβρίου, «περισσότερο από το 80% των οχημάτων που πουλήσαμε σε όλο το 2017».
Οι περισσότεροι από τους αγοραστές, συγκεκριμένα 55.840, επέλεξαν το Model 3s, αριθμός διπλάσιος από όσα είχε πουλήσει η Tesla στα προηγούμενα τρίμηνα της χρονιάς.
Το Model 3s είναι άγνωστο στα καθ’ ημάς αλλά μπορείτε να πάρετε μια γεύση για το σχήμα των πραγμάτων που ήρθε στο παρακάτω video του Top Gear.
Όλα, λοιπόν, τα παραπάνω είναι ευχάριστα καλά νέα για τον Musk, τον ιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο της Tesla, καθώς προετοιμάζεται να συμμορφωθεί με την πρόσφατη απόφαση που απαιτεί να παραιτηθεί από πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Tesla και να καταβάλει πρόστιμο 20 εκατομμυρίων δολαρίων.
Στις αρχές Σεπτεμβρίου, ο Elon Musk είχε δηλώσει πως θα ήταν «το καλύτερο τρίμηνο πωλήσεων στην ιστορία της εταιρείας».
Τώρα, πλέον, η ανοδική πορεία της εταιρείας θα μπορούσε να προετοιμάσει το δρόμο για να ανταποκριθεί ο Musk στην υπόσχεσή του προς τους μετόχους του για κερδοφορία το 2019.
Photo: Forbes
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.