Ενδιαφέρουσα Alfa Romeo Junior. Για την τετρακίνητη Ibrida Q4

Post date:

Author:

Category:

Αν χρειάζεστε κάτι περισσότερο από άλλο ένα προσθιοκίνητο B-SUV, η Junior Ibrida Q4, με το νέο σύστημα τετρακίνησης και τους πολλαπλούς συνδέσμους στην πίσω ανάρτηση, δείχνει διαφορετική

Alfa Romeo Junior Ibrida Q4

Σύμφωνα με την Alfa Romeo, το νέο σύστημα αυξάνει πολύ λίγο το συνολικό βάρος και διατηρεί χαμηλά την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων ώστε να μην ξεπερνούν τα 120 γρ.CO2/χλμ


H Junior Ibrida Q4 αποδίδει συνδυαστικά 145 ίππους. Το αυτοκίνητο εξοπλίζεται από έναν κινητήρα βενζίνης 1,2 lt με ισχύ 136 PS και δύο ηλεκτρικούς ισχύος χωρητικότητας 21 kW έκαστος

Ο ένας βρίσκεται ενσωματωμένος στο κιβώτιο ταχυτήτων με τους δύο συμπλέκτες και τις έξι σχέσεις, ενώ ο δεύτερος έχει τοποθετηθεί στο πίσω σύστημα, ανάμεσα στους τροχούς.

Ως γνωστόν, το αυτοκίνητο κινείται εντός του ομίλου Stellantis, ωστόσο η Alfa Romeo κάνει τις δικές της προσπάθειες διαφοροποίησης ώστε να μεταφερθούν στοιχεία επιπλέον οδηγοκεντρικότητας και σχεδίασης

Βασικό και σημαντικό χαρακτηριστικό της Alfa Romeo Junior Ibrida Q4 είναι επίσης το νέο πίσω σύστημα που ενσωματώνει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.

Τα αμορτισέρ, τα ελατήρια και οι αντιστρεπτικές ράβδοι έχουν νέες ρυθμίσεις ειδικές για τη συγκεκριμένη έκδοση της Junior, προκειμένου να υποστηρίζονται ακόμα καλύτερα τα οφέλη της τετρακίνησης.

Στα δε προγράμματα οδήγησης υπάρχει και το “Q4” για συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης που μεγιστοποιεί τον έλεγχο και την ευστάθεια του αυτοκινήτου σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης.

Η νέα έκδοση της Alfa Romeo Junior θα είναι διαθέσιμη πολύ σύντομα για παραγγελίες στην Ελλάδα, συνοδευόμενη από 4 χρόνια εγγύησης και «πολύ πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας», σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση

Alfa Romeo Junior Ibrida Q4

Info / Photo: alfaromeo.gr


Η ζωή μου με την Alfa Romeo Spider του 1990

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει