Επίσημο: Η πρώτη ηλεκτρική Ferrari έρχεται το 2025

Post date:

Author:

Category:

Η είδηση της ημέρας διά στόματος του CEO της εταιρείας είναι η επίσημη ανακοίνωση για την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Ferrari. Σοκ ή όχι και τόσο;

Ηλεκτρική Ferrari

Ήδη οι φωνές στο διαδίκτυο λένε πως αυτό είναι το ηθικό τέλος μιας εταιρείας αφιερωμένης στο πάθος της οδήγησης. Τι λέτε;


Η ανακοίνωση του John Elkann έκανε τον κόσμο της αυτοκίνησης να σταθεί στις μύτες

«Να είστε βέβαιοι ότι μία ηλεκτρική Ferrari θα είναι ό,τι φαντάζεστε ονειρεύονται οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί μας στο Μαρανέλο», είπε ο πρόεδρος της εταιρείας στην ετήσια συνάντηση των μετόχων.

- Διαφήμιση-

Η ιδέα μίας αμιγώς ηλεκτροκίνητης Ferrari παζαρευόταν καιρό τώρα στα υψηλά κλιμάκια.

Ο μακαρίτης ο Marchionne είχε κάποτε πει ότι μία ηλεκτρική Ferrari θα ήταν ένα «χυδαίο concept».

Στη συνέχεια, το 2019, ο μετέπειτα CEO, ο Louis Camilleri, είχε δηλώσει πως δεν θα επρόκειτο να δούμε μία EV Ferrari πριν το 2025.

Και τώρα έρχεται η επιβεβαίωση – χωρίς επιπλέον πληροφορίες.


Lotus Exige Sport 390 Final Edition

Το debate

Οι κινητήρες της Ferrari ανέκαθεν ήταν ένα πολύ ισχυρό χαρακτηριστικό τους.

Δεν ήταν μόνο θέμα απόδοσης ή επιδόσεων.

Ήταν -και παραμένει- μία μηχανολογική φιέστα ήχου και αβανταδόρικης οδηγικής εμπειρίας.

Επιδόσεις έχουν και τα Tesla. Επιδόσεις έχει μία σωρεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων, νέων ονομάτων στην αυτοκίνηση.

Οι διαφορές, όμως, δε μετριώνται μόνο στα δέκατα του δευτερολέπτου για τα 0-100. Υπάρχει και η προσωπικότητα λειτουργίας ενός κινητήρα. Ένας ηλεκτροκινητήρας έχει; Ιδού το ερώτημα. Κάποιοι πάντως γράφουν -προφανώς με μία δόση υπερβολής- για το πώς ακόμα και η De’Longhi μπορεί αύριο να φτιάξει το δικό της ηλεκτρικό κινητήρα

Μ’ αυτά και μ’ αυτά, και καθώς η αυτοκίνηση αλλάζει με όλο και περισσότερες ευρωπαϊκές μητροπόλεις να τείνουν να απαγορεύσουν την κυκλοφορία σε αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, τα ηλεκτρικά γίνονται μονόδρομος.

Ακόμα και για τους πρίγκιπες της αυτοκίνησης.


Ακίο Τογιόντα

Photo: ferrari.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει