Επιτέλους! Η νέα Toyota Supra κάνει σήμερα πρεμιέρα

Post date:

Author:

Category:

Κυρίες, κύριοι, μετά από μια δεκαετία συζητήσεων, φημών και κατασκοπευτικών φωτογραφιών, η νέα Toyota Supra εμφανίστηκε σήμερα στο παγκόσμιο κοινό, στη Διεθνή Έκθεση του Ντιτρόιτ. Ψηφίστε κατά βούληση

Επιθετικό styling, εντυπωσιακός διαχύτης, αυστηρό κουπέ με αναλογίες που θυμίζουν κάτι από Need for Speed και μια μακρά σε διάρκεια αναμονή για τη νέα Toyota Supra που είδε σήμερα το φως το αληθινό, στο ΝΑΙΑS (North American International Show)

Ως γνωστόν, η νέα Toyota Supra αποτελεί προϊόν συνεργασίας με τη BMW η οποία έχει ήδη παρουσιάσει τη δική της εκδοχή με τη νέα Z4. 

- Διαφήμιση-

Επίσης ως γνωστόν, η Toyota δεν έχει 6κύλινδρο εν σειρά κινητήρα αλλά έχει η BMW. Αυτή η κίνηση είναι εξαιρετικά σπάνια για την Toyota η οποία ποτέ δεν χρησιμοποιεί κινητήρες από άλλους κατασκευαστές. Η μόνη εξαίρεση που είχε γίνει όλα αυτά τα χρόνια ήταν με τον επίπεδο κινητήρα που βρισκόταν στο Toyota GT86, που προερχόταν από τη Subaru.

Επίσης, όπως γράφαμε, το γεγονός πως ένα αυτοκίνητο με 6κύλινδρο εν σειρά καταφέρνει να έχει, όπως λέει ο chief engineer της Supra, χαμηλότερο κέντρο βάρους από έναν επίπεδο κινητήρα, όπως του GT86, ίσως λέει κάτι για το ότι η ιδέα του flat 4 εγκαταλλείπεται. Λεπτομέρεια…

Γιατί αυτό που για την ώρα έχει σημασία είναι το πώς φαίνεται η Supra σε τελική μορφή, αν «κλικάρει», αν αρέσει.

Το design είναι, όπως υποστηρίζουν στελέχη εταιρειών, είναι ο πρώτος παράγοντας που καθορίζει την επιτυχία ενός νέου μοντέλου. Λοιπόν; Πώς σας φαίνεται η νέα Toyota Supra; She ‘s back.

Toyota-Supra-4drivers.gr

Toyota-Supra-4drivers.gr

Toyota-Supra-4drivers.gr

Toyota-Supra-4drivers.gr

Toyota-Supra-4drivers.gr

Toyota-Supra-4drivers.gr

Toyota-Supra-4drivers.gr

Toyota-Supra-4drivers.gr

Toyota-Supra-4drivers.gr

Toyota-Supra-4drivers.gr

Toyota-Supra-4drivers.gr

Toyota-Supra-4drivers.gr

Photo: NAIAS

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει