Το νεό GR Yaris, το λεγόμενο facelift, είναι κάτι παραπάνω από ανανεωμένο. Σημαντικές αλλαγές που δε συνηθίζονται σε απλές «ανανεώσεις», ριζικά ανασχεδιασμένο κόκπιτ, ενισχύσεις όπου «πονούσε». Η Toyota Hellas μόλις ανακοίνωσε την τιμή πώλησης

Το GR Yaris (facelift) πλέον διατίθεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων είτε με τη νέα προσθήκη του αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων
Όλο το τελευταίο χρονικό διάστημα γινόταν πολύς λόγος για την τελική τιμή του ανανεωμένου GR Yaris
Υπήρχε ήδη φημολογία πως η τιμή του αυτοκινήτου θα αυξανόταν αισθητά σε σχέση με αυτήν που είχε στο αρχικό του λανσάρισμα.
Οι φήμες επιβεβαιώθηκαν με την επίσημη εισαγωγική να ανακοινώνει (και στον ιστότοπό της) τις τιμές πώλησης του αυτοκινήτου.
Συγκεκριμένα, το ανανεωμένο GR Yaris διατίθεται ως Circuit Pack.
Πλέον και με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων με το οποίο, η Toyota υποστηρίζει, το αυτοκίνητο είναι αισθητά ταχύτερο, ειδικά σε χρήση πίστας.
Οι τιμές πώλησης
GR Yaris Circuit Pack με χειροκίνητο κιβώτιο: €66.670 ή €609,19 / μήνα (με προκαταβολή €33.335 και αποπληρωμή σε 72 δόσεις)
GR Yaris Circuit Pack με αυτόματο κιβώτιο: €70.310
Τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, στον επίσημο ιστότοπο δεν φαίνεται να διατίθεται η έκδοση Comfort Pack που υπήρχε στο αρχικό λανσάρισμα.
Οι χρεώσεις του χρωματολογίου έχουν ως εξής:
Μη μεταλλικό: +€170
Περλέ Λευκό ή Κόκκινο: +€610
Μεταλλικό Ασημί ή Μαύρο: +€460
Ακόμη δεν έχουν ανακοινωθεί οι σχετικοί χρόνοι αναμονής οι οποίοι, πιθανότατα, να είναι μεγάλοι δεδομένης της ζήτησης που είχε το αυτοκίνητο ήδη από το αρχικό του λανσάρισμα.
Ο αντίπαλος
Ειδικά για την κορυφαία έκδοση του GR Yaris, έτσι όπως έχει σχηματιστεί ο ανταγωνισμός στην ελληνική αγορά, πλέον «απέναντι» από το ανανεωμένο GR Yaris Βρίσκεται ουσιαστικά μόνο το Honda Type-R.
Προφανώς οι διαφορές είναι μεγάλες μεταξύ τους.
To Toyota είναι τετρακίνητο, με φιλοσοφία rally replica, ρυθμιζόμενη κατανομή ροπής και συμπαγείς διαστάσεις σε τρίθυρο αμάξωμα.

Αντίθετα, το Honda είναι ένα από τα ακριβότερα FWD που έχουν πατήσει ποτέ το πόδι τους στην ελληνική αγορά, με πολύ μεγαλύτερες διαστάσεις και λογική που κινείται στα όρια του παραδοσιακού hot hatch όσον αφορά το πεντάθυρο αμάξωμα και το αντίστοιχα μεγάλο μεταξόνιο.
Εσείς, ποιο θα επιλέγατε, αν είχατε την δυνατότητα;
Photo: toyota.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.