Έρχεται το τέλος του δρόμου για το BMW X3 M;

Post date:

Author:

Category:

To πιο ισχυρό μοντέλο στη γκάμα του Χ3, το BMW X3 M, φαίνεται πως ολοκληρώνει την πορεία του και δίνει χώρο στην ηλεκτρική εκδοχή του, το iX3 M

Έρχεται το «τέλος του δρόμου» για το BMW X3 M

To BMW X3 M, από το 2019 που εμφανίστηκε ως το πιο δυνατό στη γκάμα φτάνοντας ακόμα και τους 510 ίππους και τα 650 Nm, μάλλον δίνει τη σκυτάλη στην «πρίζα»


Να θυμίσουμε ότι τo BMW X3 Μ, όπως και το αντίστοιχο BMW X4 M, βγαίνουν και σε έκδοση Competition, έχοντας πάντα τον εξαιρετικό εξακύλινδρο που κινεί και άλλα μοντέλα της εταιρείας. Ωστόσο είναι ήδη εν αναμονή η νέα γενιά του Χ3 που προγραμματίζεται για το τέλος της χρονιάς

Στη σκυτάλη του νέου Χ3 δε φαίνεται να υπάρχει διαδοχή του BMW X3 M με θερμικό μοτέρ.

Φημολογείται ότι η γερμανική εταιρεία θα διαθέτει το Χ3 Μ50 ως την πιο σπορ εκδοχή θερμικού κινητήρα στο δημοφιλές της SUV – ή SAV, όπως της αρέσει της BMW να το χαρακτηρίζει.

Σε αυτό το πλαίσιο στρατηγικής, το μοντέλο που θα αντικαταστήσει το BMW X3 M ως αυτό των κορυφαίων επιδόσεων θα είναι το αναμενόμενο και αμιγώς ηλεκτρικό iX3 Μ.

Το ιΧ3 Μ (ή τέλος πάντων όπως θα λέγεται) θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα, ειδικά για EV, τη Neue Klasse που, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της εταιρείας, είναι ικανή να διαχειριστεί πολύ περισσότερους από τους 600 ίππους που, εκτιμάται, ότι θα αποδίδει ο ηλεκτρικός αντικαταστάτης του BMW X3 M. Για την ακρίβεια, 1.341 PS. Παρένθεση: αναρωτιόμαστε για το «1» και πώς δεν αρκεί η στρογγυλοποίηση (βλ. 1.340 PS)

Έρχεται το «τέλος του δρόμου» για το BMW X3 M

Όπως και να ‘χει, η όλη φημολογία υποστηρίζει πως κάπου εδώ είναι το τέλος του δρόμου για το BMW X3 Μ

Μοτερούκλα σε SUV

Να θυμίσουμε επίσης πως η απερχόμενη έκδοση, ειδικά με το λογότυπο Competition, επιτάχυνε από τα 0-100 χλμ./ώ. σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα (σε συνδυασμό με το προαιρετικό M Driver’s Package) φτάνει τα 280 χλμ/ώ.

Υπερ-επιδόσεις για ένα SUV.

Με σφυρήλατο, ελαφρύ στρόφαλο, δανεισμένο από τα BMW M3 και M4, πρόσθετο ψυγείο λαδιού κινητήρα, ανεξάρτητο ψυγείο βαλβολίνης κιβωτίου, δύο πλευρικά τοποθετημένα ψυγεία πέραν του κεντρικού και το 8-τάχυτο κιβώτιο M Steptronic με Drivelogic, το BMW X3 M είναι όντως «τέρας» με SUV περιτύλιγμα και πολυτελές εσωτερικό

Eπί του τυπικού

Η επίσημη BMW δεν έχει επιβεβαιώσει τη φημολογία.

Ωστόσο με ένα νέο Porsche Macan να έχει γίνει EV, η αγορά των SUV με έντονα σπορ χαρακτηριστικά μετατοπίζεται και μάλλον είναι η σειρά του BMW X3 M να ακολουθήσει την πεπατημένη των καιρών.

Photo: bmw.gr


Mercedes G-Class

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει