Αυτές τις μέρες δοκιμάζεται στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ ένα πρωτότυπο του GR Yaris με εμφανείς αεροδυναμικές, τουλάχιστον, διαφορές. Ετοιμάζει άραγε η Toyota μία πισταδόρικη έκδοση;
Το GR Yaris που «γράφει» χιλιόμετρα στη γερμανική πίστα μοιράζεται το γνωστό αμάξωμα αλλά, ακόμα και από το βίντεο, προκύπτει ότι κάτι διαφορετικό ίσως συμβαίνει υπό την επιφάνεια
Μεγαλύτερη πίσω αεροτομή, καμουφλαρισμένες επιφάνειες, θυρίδες αερισμού και λεπτομέρειες αεροδυναμικής φαίνονται να απαρτίζουν μέρος του συνόλου
Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια επίσημη ενημέρωση στο αν η Toyota σχεδιάζει να μπει πιο βαθιά στη χαρντκορίλα των hot hatch.
Η Toyota και οι ρύποι. Η έξυπνη στρατηγική
Ήδη με το GR Yaris που πωλείται και στην ελληνική αγορά (από €42,670) η Toyota έχει στη φαρέτρα της μία μοναδική περίπτωση στην κατηγορία.
Κανένα άλλο υπερμίνι δεν υπάρχει στην παγκόσμια αγορά με συνδυασμό τετρακίνησης και ράλι επιρροών.
Σε κάθε περίπτωση, ένα ακόμα πιο αναβαθμισμένο GR Yaris θα σηματοδοτήσει την αποφασιστική στρατηγική της Toyota, παράλληλα με τα υβριδικά και τη «στροφή» της αυτοκίνησης, να διατηρήσει ένα προβάδισμα στην κατηγορία μοντέλων για τον Πραγματικό Οδηγό.
Όπως έχουμε ξαναγράψει, ήδη διαθέτοντας στη γκάμα της μεγάλο ποσοστό υβριδικών μοντέλων, έχει την ευελιξία να επενδύει σε οδηγοκεντρικά hot hatch βενζίνης χωρίς να επιβαρύνεται με τα πρόστιμα που επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση όταν ο μέσος όρος των ρύπων υπερβαίνει τα ισχύοντα όρια
Δείτε το σχετικό βίντεο.
Photo: YouTube
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.