Μέχρι το 2023 θα έχει κάνει την επίσημη παρουσίασή του ο αντικαταστάστης του Type R. Το σημείο αναφοράς στα προσθιοκίνητα hot hatch, από αισθητική άποψη αναμένεται να είναι πιο διακριτικό. Αλλά διόλου λιγότερο οδηγοκεντρικό. Aυτό είναι το πιο πρόσφατο rendering που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο για το πώς ίσως θα είναι στην τελική του μορφή
Η επίσημη φωτό με το γνωστό καμουφλάζ που έδωσε στη δημοσιότητα η Honda για το αναμενόμενο Type R και η ψηφιακή του εξομοίωση με βάση τις καμουφλαρισμένες εικόνες. Δείχνει πολύ κοντά
Η πρώτη εικόνα που υπάρχει για τη νέα γενιά είναι πως δε θα είναι τόσο διχαστική από σχεδιαστική άποψη
Το νέο Type R θα κατεβάσει τους τόνους αισθητικά χωρίς να πολώνει.
Αυτό δε σημαίνει πως δε θα ΄χει εκείνες τις επιθετικές λεπτομέρειες που συνηθίζονται ή και απαιτούνται (από λειτουργική, αεροδυναμική άποψη).
Μεγάλη αεροτομή, τροχοί 20 ιντσών, εισαγωγές και όποια άλλη σημειολογία συνοδεύει την κατηγορία των hot hatch.
Θετικό ότι ήδη η Honda έχει επιβεβαιώσει πως ο διάδοχος θα συνεχίσει να διαθέτει δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα και χειροκίνητο κιβώτιο. Και ορθώς, φυσικά
Τα κιβώτια της Honda, ακόμα περισσότερο των ειδικών εκδόσεων, είναι παραδοσιακά ό,τι καλύτερο για την προέκταση του χεριού σου.
Αυτή τη φορά πάντως θα προστεθεί και η επιλογή για ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη ώστε να διευρυνθεί η εμπορική βάση του Type R για όσους θέλουν δύο πεντάλ.
Πίστα ή δρόμος; Το τρέχον Type R είναι αποτελεσματικό, οδηγοκεντρικό αλλά και χρηστικό στην καθημερινότητα. Όχι ότι όλα αυτά κάνουν πιο εύπεπτο αισθητικά το πίσω μέρος αλλά ας πάει και το παλιάμπελο όταν είναι τόσο killer ως αυτοκίνητο-πακέτο
Το σασί
Δεν υπάρχει κάποια ένδειξη πως θα υπάρξει ένα τελείως νέο σασί για τη νέα γενιά αλλά για εξέλιξη της ήδη υπάρχουσας πλατφόρμας.
Άλλωστε, σε επίπεδο αρχιτεκτονικής, το μεγάλο μεταξόνιο, τα φαρδιά μετατρόχια και η συνολική επένδυση στη γενιά του FK8 είναι γενναιόδωρα και αρκούντως πειστικά.
Χαμηλή θέση οδήγησης και αναλογίες στα A pillars (εμπρόσθιες κολώνες) με μεγαλύτερη κλίση απ΄ό,τι συνηθίζεται στα hatchbacks της κατηγορία είναι στοιχεία που δεν τα αφήνεις έχοντας ρίξει πολύ χρήμα στα FK8. Ως γνωστόν, η Honda στην περίπτωση του τρέχοντος Civic είχε κάνει μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις στην ιστορία της
Η ανάρτηση
Ο Ιάπωνας θεός, αυτός που που αρνείται πεισματικά να ανοίξει τροχιά καθώς πατάς βαθιά το γκάζι, θα συνεχίσει να ζει στα σωθικά του επόμενου Type R.
Ο λόγος, φυσικά, για τη διάταξη Double Axis. Όπως έχουμε συχνά αναφερθεί και με αφορμή αντίστοιχης φιλοσοφίας Ford και Renault, είναι το «φάρμακο» της υποστροφής στα δυνατά προσθιοκίνητα. Σε συνδυασμό με ένα μπλοκέ διαφορικό, είναι η απόλυτη συνταγή για οδηγοκεντρική προσέγγιση
Εν προκειμένω, λοιπόν, το νέο Type R φαίνεται πως δεν θα υιοθετήσει τη διάταξη του Acura TLX, όπως γράφτηκε κατά καιρούς, αλλά θα παραμείνει πιστό στη σωστή κατεύθυνση.
Στο εσωτερικό
Αναμένουμε μία πιο ώριμη σχεδιαστικά προσέγγιση σε συνδυασμό με αναβαθμισμένο infotainment.
Ήδη από τις πρώτες μας δοκιμές με το Type R, είχαμε εντοπίσει ότι υπάρχουν πολλά μπουτόν, ένας μάλλον αργός επεξεργαστής στο σύστημα infotainment και μία μέτρια εργονομία προς τα υπομενού
Οι ασύρματες συνδέσεις με Apple CarPlay Android Auto θα είναι, επίσης, μέρος του πακέτου ψηφιακής αναβάθμισης.
Όχι ότι αυτό είναι το απόλυτο ζητούμενο αλλά πλέον, για πολύ κόσμο, οι επιθυμίες έγιναν ανάγκες.
Σε κάθε περίπτωση, θα έχει ενδιαφέρον το πώς η Honda θα αφομοιώσει τις εντυπώσεις και το γενικότερο feedback της τρέχουσας γενιάς. Ο προσθιοκίνητος βασιλιάς έχει βαριά σκυτάλη
Photo: 4Drivers.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.