Έτσι επιστρέφει η Ferrari μετά τον Covid-19

Post date:

Author:

Category:

Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει δεχτεί ένα σοβαρό σοκ λόγω του κορωνοϊού. Αυτή είναι, πάντως, η πρώτη μέρα της κανονικότητας για τη Ferrari μετά τον Covid-19

Ferrari Covid-19

Επτά εβδομάδες κράτησε το λουκέτο εργασιών στο εργοστάσιο της Ferrari, στο Μαρανέλο


Με το που έγινε η διακοπή εργασιών λόγω Covid-19, η Ferrari είχε μειώσει την πρόβλεψή της για κέρδη για το 2020

Ωστόσο, τη Δευτέρα 4 Μαΐου, ανακοινώθηκε επισήμως ότι η νέα προοπτική αναμένει ανάκαμψη στο δεύτερο εξάμηνο του έτους.

- Διαφήμιση-

Συγκεκριμένα, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Louis Camilleri, δήλωσε ότι το 75% έως 100% των χαμένων κερδών θα συμψηφιστεί κατά το δεύτερο τετράμηνο της χρονιάς. Επίσης, πρόσθεσε πως η Ferrari μετά τον Covid-19 δεν έχει δεχθεί σημαντικό αριθμό ακυρώσεων παραγγελιών.

Η εταιρεία δήλωσε ότι δεν μοντελοποιεί τους πιθανούς κινδύνους ενός σοβαρού δεύτερου κύματος λοιμώξεων με αντίστοιχο lockdown.

Πρώτη μέρα στο Μαρανέλο

Την πρώτη μέρα, πάντως, που το εργατικό δυναμικό της Ferrari επέστρεψε στη δουλειά, μία Monza SP2, μία 812 GTS and μία F8 Tributo ήταν τα πρώτα αυτοκίνητα που βγήκαν απ΄τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Ferrari μετά τη διακοπή εργασιών λόγω του Covid-19.

Αυτή ήταν η πρώτη εβδομάδα που το Μαρανέλο μπήκε προοδευτικά στην επανεκκίνηση. ‘Οπως σημειώνεται στην επίσημη ιστοσελίδα της Ferrari, «βλέποντας τα πρώτα αυτοκίνητα να βγαίνουν απ΄τη γραμμή παραγωγής ήταν μια πολύ έντονη συναισθηματικά εμπειρία». Και προστέθηκε ότι οι άνθρωποι της Ferrari «ανυπομονούν να δουν ξανά τις Ferrari, να ακούγονται ελεύθερες σε πίστες και δρόμους».

Με την ευκαιρία, λοιπόν, το επίσημο κανάλι της Ferrari στο YouTube «ανέβασε» και το σχετικό βίντεο της επιστροφής στην «κανονικότητα». Όση κανονικότητα μπορούμε, γενικότερα πλέον, να αναμένουμε.


Nico Rosberg Ferrari Monza SP1

Photo: ferrari.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει