€8,3 εκατ. Η τελευταία και πανάκριβη LaFerrari Aperta

Post date:

Author:

Category:

LaFerrari Aperta 

Η τελευταία από τις μόλις 210 LaFerrari Aperta δημοπρατήθηκε με αφορμή τη 70η επέτειο της εταιρείας από τον οίκο RM Sotheby’s. Nαι, είναι ένα νέο παγκόσμιο ρεκόρ

Για την τελευταία Aperta ο νέος ιδιοκτήτης ήταν ευτυχισμένος που πλήρωσε €8,3 εκατ. Έτσι, η 210η Aperta αντικαθιστά τη 500η LaFerrari ως το πιο ακριβό καινούργιο αυτοκίνητο του 21ου αιώνα που πουλήθηκε σε δημοπρασία. Ναι, είναι ένα νέο ρεκόρ.

 Παρότι το επόμενο hypercar απ΄το Μαρανέλο ακόμα απέχει κάποια 3-5 χρόνια, η Ferrari δεν δίστασε να βγάλει στο σφυρί την Aperta, της οποίας, ωστόσο, τα έσοδα “θα διατεθούν στο ”Save the Children”, ένα διεθνή οργανισμό που δραστηριοποιείται για τη βελτίωση της ζωής των παιδιών που ζουν σε μειονεκτικές συνθήκες σε περισσότερες από 120 χώρες σε όλο τον κόσμο και σε εκπαιδευτικά προγράμματα σε Ασία και Αφρική” 

Η 210η Aperta είναι σε χρώμα Rosso Fuoco με δύο ρίγες Bianco Italia στο καπό και την ουρά. Περαιτέρω details είναι τα λογότυπα της 70ης επετείου, οι ραφές (stitching) καθώς και τo εμφανές ανθρακόνημα στο εσωτερικό.

Παρά το γεγονός ότι είναι πιο σπάνια και πιο ακριβή από την coupe έκδοση, η LaFerrari Aperta δεν διαφέρει από την κλειστή της ”αδελφή” όσον αφορά την απόδοση.

Με ισχύ 963 ίππων που προέρχεται από έναν ατμοσφαιρικό V12 και ένα υβριδικό σύστημα η LaFerrari Aperta είναι ικανή για μια τελική 350 km/h, με την προϋπόθεση ότι ο οδηγός της θα βρει ένα αρκετά μεγάλο μήκος ελεύθερου δρόμου.

Στην ίδια εκδήλωση, η RM Sotheby’s βρήκε νέους ιδιοκτήτες και σε άλλα εξωτικά με το μαύρο άλογο στο καπό. Ένα παράδειγμα ήταν μια California 250 GT SWB που πουλήθηκε για €7,9 εκατομμύρια, μια 250 GT Cabriolet έφερε 4,7 εκατομμύρια ευρώ στα ταμεία, ενώ μια 365 GTB / 4 που βρέθηκε να κοιμάται σε ιαπωνικό αχυρώνα δημοπρατήθηκε για € 1,8 εκατομμύρια.

Μια γενικότερη επιβεβαίωση πως οι τιμές των κλασικών Ferrari συνεχίζουν να βρίσκονται στην κορυφή των τιμοκαταλόγων στην αγορά των κλασικών αυτοκινήτων και των διεθνών δημοπρασιών.

Photo: Ferrari

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει