Η πληροφορία κυκλοφορεί και επισήμως καθώς η Ford αναγνωρίζει πως ο κινητήρας 2.3 Ecoboost, σε κάποια αυτοκίνητα, βγάζει λευκό καπνό. Όχι, δεν είναι από το Βατικανό, αλλά η Ford δουλεύει προς αποκατάσταση του προβλήματος
Σύμφωνα με το βρετανικό Autocar, η Ford αναγνωρίζει ότι κάποια Focus RS του 2016 και του 2017 εμφανίζονται να εκπέμπουν ”λευκό καπνό”, κάτι που σημαίνει πως καταναλώνουν ψυκτικό υγρό όσο ”δουλεύει” ο κινητήρας κρύος.
Όταν τέθηκε το ζήτημα της τυχόν ανάκλησης, εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε ότι η Ford σκέφτεται να παρέχει την επισκευή προς όλους τους πελάτες των Focus RS, ακόμα και σ’ αυτούς τα αυτοκίνητα των οποίων δεν έχουν επηρεαστεί.
“Εν τω μεταξύ, αν τα οχήματα παρουσιάζουν αυτά τα συμπτώματα, οι πελάτες θα πρέπει να επισκεφθούν τον αντιπρόσωπό τους για επιθεώρηση και επισκευή εντός της εγγύησης”, πρόσθεσε ο εκπρόσωπος.
Η Ford έχει ήδη αντικαταστήσει αρκετούς κινητήρες που έχουν εμφανιστεί με το πρόβλημα με ολοκαίνουργιες κινητήριες μονάδες που έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις τελευταίες προδιαγραφές ενώ αξίζει να θυμήσουμε πως η Ford παρέχει 8 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης.
Δεν έχει ανακοινωθεί η ακριβής αιτία της βλάβης, αλλά σε κάποια fora του διαδικτύου έχουν δημοσιοποιηθεί περιπτώσεις όπου κάποιοι ιδιοκήτες Ford Focus RS αναφέρουν πως η φλάντζα κεφαλής δεν σφραγίζει αποτελεσματικά το μπλοκ κινητήρα.
Ωστόσο, αντί να είναι θέμα σχεδιασμού της ίδιας της φλάντζας, το πρόβλημα έχει συνδεθεί με την παραμόρφωση του μπλοκ. Πιστεύεται, δηλαδή, πως το σχήμα του κινητήρα αλλάζει μέσω πολλαπλών κύκλων θέρμανσης, εμποδίζοντας τελικά τη στεγανοποίηση των δύο μερών σωστά.
Το πρόβλημα δεν θεωρείται ότι επηρεάζει τα Mustangs με τον ίδιο κινητήρα, λόγω της χρήσης διαφορετικού κράματος για το μπλοκ και την κεφαλή.
Photo: V27 Photography
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.