Νέο Ford Fiesta ST. Δείτε αναλυτικά τιμές και εκδόσεις

Ήδη οι πρώτες παρουσιάσεις μιλούν για την πιο οδηγοκεντρική πρόταση στην κατηγορία. Η Ford Motor Ελλάς ανακοίνωσε τις τιμές και αναλυτικά τις εκδόσεις για ένα αυτοκίνητο που ανυπομονούμε να οδηγήσουμε

Ως γνωστόν, το νέο Fiesta ST (το οποίο δεν πρέπει να συγχέεται με την έκδοση ST-Line για την οποία επίσης έχουμε γράψει κολακευτικά σχόλια από την αντίστοιχη δοκιμή) κινείται, πλέον, από έναν 3κύλινδρο κινητήρα 1.5lt και αποδίδει 200 ίππους.

Υπάρχουν τρεις διαθέσιμες εκδόσεις, οι ST1, ST2, ST3 και η γκάμα ξεκινά από τα €20.264 και φτάνει τα €25.446. Δείτε αναλυτικά τι περιλαμβάνει η κάθε έκδοση στο σχετικό αρχείο.

- Διαφήμιση-

H bελτιωμένη γκάμα επιλογών εξατομίκευσης και τεχνολογιών περιλαμβάνει νέα πακέτα στιλιστικής αναβάθμισης, συνδεσιμότητα SYNC3 με οθόνη αφής 8 ιντσών και premium ηχοσύστημα B&O PLAY.

Το νέο Fiesta ST αντλεί ισχύ από έναν νέο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5L EcoBoost της Ford –τον πρώτο τρικύλινδρο που χρησιμοποιείται σε μοντέλο Ford Performance– αποδίδοντας 200 ίππους και ροπή 290 Nm για επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 232 km/h

Επιλέξιμα προφίλ οδήγησης (Drive Modes) επιτρέπουν τη διαμόρφωση του κινητήρα, του συστήματος διεύθυνσης και των συστημάτων ελέγχου ευστάθειας του νέου Fiesta ST σύμφωνα με τις ρυθμίσεις Normal, Sport και Track – μεταβάλλοντας το χαρακτήρα του οχήματος από ένα ευέλικτο, καθημερινό hatchback σε ένα ιδιαίτερα σπορ αυτοκίνητο, με το πάτημα ενός μπουτόν.

Προαιρετικό Launch Control βοηθά τους οδηγούς να πετυχαίνουν αξιόπιστες, γρήγορες εκκινήσεις από στάση στην πίστα, με την υποστήριξη μιας ειδικής γραφικής ένδειξης στον πίνακα οργάνων.

Το πρώτο, προαιρετικό, μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (LSD) που διαθέτει το Fiesta ST  βελτιστοποιεί την πρόσφυση στις στροφές, και τα πρώτα στην κατηγορία πατενταρισμένα ελατήρια ανακατανομής πλευρικών φορτίων της Ford προσφέρουν ταχύτερη είσοδο στις στροφές, καλύτερη απόκριση της πίσω ανάρτησης, και πιο συμπαγή αίσθηση.

Το νέο Fiesta ST διατίθεται σε τρίθυρες και πεντάθυρες εκδόσεις αμαξώματος και τρία επίπεδα εξοπλισμού, προσφέροντας χαρακτηριστικά άνεσης και ευκολίας όπως Σύστημα συνδεσιμότητας SYNC3, ηχοσύστημα υψηλών προδιαγραφών B&O PLAY, και προηγμένες τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού όπως Lane Keeping Aid και Traffic Sign Recognition.

Με 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect, τιμές που αρχίζουν από τα €20.264 και τα νέα ευέλικτα χρηματοδοτικά προγράμματα της Ford Credit που προσφέρουν χαμηλό επιτόκιο από 2,99%*, ελάχιστη προκαταβολή από €4.053 και έως 60 μήνες αποπληρωμής, το νέο Fiesta ST βάζει ξανά στόχο την κορυφή της κατηγορίας των hot hatch μοντέλων.

Τα πρώτα αυτοκίνητα αναμένονται στη χώρα μας στο τέλος Ιουνίου.

Info / Photo: Ford Motor Ελλάς

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Peugeot 508 Sport Engineered με 360 PS. Η επιστροφή των Γάλλων

Μετά από χρόνια απουσίας, το Peugeot 508 Sport σηματοδοτεί την εμπλοκή της γαλλικής εταιρείας σε μια κατηγορία με δυνατούς αντιπάλους, μεγάλες προσδοκίες και μια υβριδική απόπειρα ερωτοτροπίας με τον Πραγματικό Οδηγό. Θα τα καταφέρει;

Η καλλονή που γλίτωσε από το σκραπ. Για τη Jaguar E-Type

Η καλλονή που γλίτωσε από το σκραπ. Για τη Jaguar E-Type

Ford Puma ST με 200 ίππους και μπλοκέ. Το SUV του σκεπτόμενου petrolead

Το οδηγήσαμε στην απλή έκδοσή του και μας φάνηκε πολύ ενδιαφέρον. Και τώρα η Ford Performance βγάζει το Puma ST, την έκδοση τη σωστή. Αυτήν που μπορεί να κάνει ακόμα και κάποιον που του αρέσει η οδήγηση να μην αντέξει άλλο τη γκρίνια απ' το σπίτι και να ενδώσει σε ένα SUV

Διαρροή: Αυτές είναι οι νέες BMW M3 και M4

Μένει να φανεί σε πόσους εν δυνάμει ιδιοκτήτες η νέα σχεδιαστική τάση της BMW θα αποθαρρύνει τυχόν αγορά - και ειδικά επί ευρωπαϊκού εδάφους. Το βασικό, ωστόσο, ζήτημα είναι οι Μ3 και Μ4 με όλα τα υπόλοιπα υπερθετικά τους. Ως προσωπικότητα, οδηγική εμπλοκή, συνολική ποιότητα

Οδηγώντας σωστά. Από τη θεωρία στην πράξη του track day

Αν δε θες να πάρεις τα ψαλίδια στο χέρι και να ψαχτείς στο τι σημαίνει Πραγματική Οδήγηση, καλό είναι να ψαχτείς με τα βασικά. Αυτή ήταν η εμπειρία ενός αναγνώστη από το track day που έζησε στην Αμερική

Το Mazda MX-30 έρχεται Ελλάδα. Οι τιμές και το τελευταίο οχυρό

Η Mazda δεν μπήκε νωρίς στην ηλεκτροκίνηση. Ίσως και να άργησε. Πρόκειται για μια εταιρεία που επενδύει ακόμα στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Κατά την ταπεινή μου γνώμη, στη Mazda πράττουν ορθώς. Δεν ξέρω πώς θα τους βγει εμπορικά αλλά τουλάχιστον ως εταιρική φιλοσοφία, οι άνθρωποι δεν τα ξεπουλάνε όλα στο βωμό του trend

Πόσο καλό μπορεί να είναι το νέο VW Golf GTi;

Ως πιο άμεσο ανταγωνιστή του νέου Golf GTI θα έβλεπα λιγότερο τα πιο εστιασμένα hot hatch και περισσότερο μία νέα «ποσότητα» στην κατηγορία, τη BMW 128ti. Για πρώτη φορά προσθιοκίνητη, επίσης με δίλιτρο τούρμπο, ελαφρώς ισχυρότερη αλλά και κατά τι βαρύτερη, στα 1,520 kg σε σχέση με τα 1,425 του Golf

Το Nissan Z Proto και ο σοφός Katayama

Ένα σπορ πισωκίνητο που περιμέναμε χρόνια. Ο αντικαταστάτης του 370Z, το νέο Nissan Z Proto είναι η σκυτάλη στην κληρονομιά ενός ανθρώπου που είχε δει το μέλλον

Ποιο είναι το καλύτερο FWD hot hatch όλων των εποχών;

Ιστορικά, οι Γάλλοι παραμένουν σταθερά στις κορυφαίες εκδόσεις των hot hatch, η Opel δείχνει ότι το προσπαθεί συνειδητά (αν και δεν έχει ακόμα την ωριμότητα στο σασί με τους πρώτους), η Ford παραδοσιακά ξέρει να φτιάχνει εξαιρετικά δείγματα. United colors of hot hatches

Ιερό τοτέμ. Επίσκεψη στα άδυτα της Autodelta

Για πρώτη φορά ένας alfista μοιράζεται ό,τι έζησε και φωτογράφισε το καλοκαίρι του 1972 πίσω απ΄ τους τοίχους του αγωνιστικού τμήματος της Alfa Romeo, της θρυλικής Autodelta

Το «Φρανκενστάιν» GR Yaris των 1,000 ίππων του Daigo Saito

Ένας κανονικός άνθρωπος θα ήταν πολύ ευχαριστημένος με το GR Yaris. Σωστά. Μόνο που Daigo Saito δεν είναι κανονικός. Είναι ο εξωγήινος του drifting και μόλις ξήλωσε ό,τι υπήρχε μέσα στο νέο hot hatch