Φτιάχνοντας αυτοκίνητα με εκτυπωτή. Συμβαίνει τώρα

Post date:

Author:

Category:

Το πιθανότερο είναι πως θα ΄χετε ακούσει για το λεγόμενο ”3D Printing”. Μόνο που τώρα η τρισδιάστατη εκτύπωση μπαίνει όλο και πιο βαθιά στα ενδότερα της αυτοκινητοβιομηχανίας

Αυτοκίνητα 3D Printing

Στιγμιότυπο από το εργοστάσιο της VW η οποία επενδύει όλο και περισσότερο στο 3D printing


Πέστε με άσχετο αλλά η πρώτη φορά που είδα ένα εξάρτημα αυτοκινήτου φτιαγμένο από εκτυπωτή ήταν μια πλαφονιέρα από μία κλασική Alfa Romeo που ήταν σε φάση αναπαλαίωσης

Πού να βρεθεί το ορίτζιναλ ανταλλακτικό; Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο σχεδόν εβδομήντα ετών.

- Διαφήμιση-

Όμως ένας άνθρωπος που έτυχε να ξέρω, του οποίου έπιαναν τα χέρια του, μόλις είχε βρει την πατέντα.

Αν θυμάμαι καλά, ήταν στη Σπάρτη ο σωστός εκτυπωτής, αυτός που δημιούργησε ακριβώς -αλλά ακριβώς, λέμε- την ίδια πλαφονιέρα που είχε εκείνη η κλασική καλλονή μερικές δεκαετίες πριν. Ήταν η Alfa που βλέπετε

Italian Garage

Σήμερα, όμως, το 3D Printing αρχίζει και παίρνει τεράστιες διαστάσεις και μπαίνει στις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες.

Για παράδειγμα, στη Γερμανία έχει ήδη προχωρήσει η συνεργασία μεταξύ VW και Siemens ώστε η παραγωγή εξαρτημάτων, σύγχρονων αυτή τη φορά αυτοκινήτων, να μπει για τα καλά στη διαδικασία.

Διαβάζω ότι ένα πλεονέκτημα είναι πως τα εξαρτήματα ζυγίζουν το μισό από αυτά που κατασκευάζονται από χάλυβα. Και φυσικά κοστίζουν σημαντικά λιγότερο.


Honda Integra νέο

It’s all about the money

Που θα λέγε και ο Κρίστιαν Βόλμεν, μέλος του Δ.Σ. της εταιρείας.

Μόνο που εννοείται και δεν το λέει έτσι ο Κρίστιαν, το πάει αλλιώς με μία παράλληλη δήλωση ότι «παρά τις συνεχιζόμενες προκλήσεις λόγω κορανοϊού, στοχεύουμε να κάνουμε την εκτύπωση 3D ακόμα πιο αποτελεσματική για τα επόμενα χρόνια και κατάλληλη για χρήση στη γραμμή παραγωγής». 

Για να προχωρήσει η Volkswagen και να πάρει ένα προβάδισμα από τους ανταγωνιστές της λέγεται πως έχει επενδύσει ένα ποσό με περισσότερα μηδενικά απ΄όσο έχει ο αριθμός του κινητού σου τηλεφώνου, κατά την τελευταία πενταετία και μόνο

Μέχρι το 2025, ο στόχος είναι η παραγωγή έως και 100,000 εξαρτημάτων με τρισδιάστατη εκτύπωση στο Βόλφσμπουργκ, την έδρα της εταιρείας, σε ετήσια βάση. 

Για την ώρα, πάντως, τα πρώτα εξαρτήματα που έχουν πάρει το δρόμο προς την απαραίτητη πιστοποίηση είναι αυτά της μπροστινής κολώνας (‘’A pillar’’, όπως λέγεται στη γλώσσα των εργοστασίων) της καμπριολέ έκδοσης του πρώτου ανοιχτού SUV της εταιρείας, του T-Roc.

Νέο VW T-Roc Cabriolet

Το T-Roc Cabriolet θα χρησιμοποιεί μπροστινές κολώνες φτιαγμένες από εκτυπωτή. Και τώρα περνούν από την απαραίτητη πιστοποίηση καθώς μπροστινές κολώνες είναι αυτές, δε θες να γίνονται φρουί ζελέ σε τυχόν πρόσκρουση


Είναι βέβαιο πως το T-Roc Cabriolet αποτελεί περίπτωση αυτοκινήτου παύλα αντικείμενου απαίτησης από πολλές κυρίες με έμφαση σ’ αυτή την επαναληπτική κρούση της γόβας-στιλέτο επί του μαρμάρου σε συνδυασμό με τη φράση «το θέλω, το θέλω, το θέλω».

Και όσες πιο πολλές φορές διατυπωθεί το παραπάνω ρήμα, τόσο πιο πειστικό είναι το αίτημα για το T-Roc Cabriolet στους συζύγους. Πού να ‘ξεραν πως έχει βγει από «φωτοτυπία».

Σπάρτη καλεί Βόλφσμπουργκ.


Photo: volkswagen.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει