Γιατί το κεντρομήχανο Hyundai RM20 N θα είναι killer

Post date:

Author:

Category:

Κάτι περισσότερο από πρωτότυπο με αγωνιστική περιβολή; Το Hyundai RM20 N (πρώτα λεγόταν RM19) είναι μάλλον κάτι περισσότερο από τη νέα, ευέλικτη πλατφόρμα δοκιμών για τα μοντέλα επιδόσεων των Κορεατών. Και τώρα που πήραν φόρα, άντε σταμάτα τους

Η Hyundai το ΄χει πάρει σοβαρά να τρελάνει κόσμο. Μετά τα αγωνιστικά TCR, μετά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στο WRC, έρχεται και το Hyundai RM ως πραγματικό -και όχι concept- αυτοκίνητο, αναλογικά προσιτό, με απόδοση ίσως και 390 ίππων, μοτέρ στο κέντρο και άφιξη σε δύο με τρία χρόνια

Hyundai RM19

Οι Κορεάτες φαίνεται να είναι ιδιαίτερα πολυάσχολοι τελευταία. Δουλεύουν σε πολλά ταμπλό. Και το Hyundai RM20 N είναι η πιο πρόσφατη απόδειξη

Κι αυτό γιατί δεν είναι μόνο στρατηγικό σχέδιο για την ανάπτυξη 44 φιλικών προς το περιβάλλον μοντέλων μέχρι το 2025.

Ούτε η κατάκτηση ενός Παγκόσμιου Πρωταθλήματος σε ένα θεσμό με τεράστια σημασία, με τον Ott Tänak στο μπάκετ, το 2019.

Είναι η παράλληλη προς την εξέλιξη της εταιρείας μιας γκάμας που μεταγγίζει στο δρόμο, για τους καθημερινούς οδηγούς, την τεχνογνωσία.

«Απέναντί» του τα πρόσφατα οδηγοκεντρικά κουπέ. Τα Nissan Z, η Toyota Supra. Και ποιος ξέρει τι άλλο μπορεί να έχει βάλει στο μάτο, αναλόγως τιμολόγησης

Ο άνθρωπος ο σωστός

Ο επικεφαλής της όλης ιστορίας είναι ο Albert Biermann.

Τον έχουν μάθει και οι πέτρες στην Κορέα. Η επαγγελματική του κάρτα γράφει ‘‘Ηead of Global Research and Development”.

Albert Biermann Hyundai

Απ΄ ό,τι λέγεται, είναι ο άνθρωπος του οποίου ο μισθός πλησιάζει πολύ κοντά αυτόν του CEO της Hyundai. Όπως και αυτός που έχει βάλει πολύ κόσμο στο τριπ της βαθιάς μηχανολογικής γνώσης


Hyundai i30 N πίστα

Τους καρπούς της εμπλοκής τούς γνωρίσαμε στο δρόμο με τη σειρά N. Τώρα, το Hyundai RM έρχεται να λειτουργήσει ως βάση εξέλιξης διαφορετικών κινητήριων μονάδων για τα επόμενα μοντέλα με τον κωδικό «Ν».

Τι σημαίνει RM;

Ο κωδικός του αυτοκινήτου που βλέπετε, RM20 N, «φωτογραφίζει» το γενικότερο project.

Τα αρχικά σημαίνουν ”Racing Midship”, δηλαδή αγωνιστικό κεντρομήχανο

Και, όπως είναι γνωστό, ως «midship» μπορεί να χαρακτηριστεί και ένα αυτοκίνητο με τον κινητήρα τοποθετημένο μεν μπροστά αλλά, ταυτόχρονα, αλλά τόσο βαθιά χωμένο προς το κόκπιτ ώστε να επιτρέπει μια ιδανική κατανομή

Η διαδικασία τού να βάλεις το μοτέρ πίσω από τον οδηγό είναι μία νέα εμπειρία για τη Hyundai. Αν τα καταφέρει να το κάνει σωστά και το τιμολογήσει αντίστοιχα, το αναμενόμενο coupe θα είναι killer. Aυτή είναι η φωτό που εντοπίστηκε σε φάση δοκιμών με παραπλανητικό ένδυμα


Για την ιστορία, τα Honda S200, Opel GT, Alfa Romeo 8C Competizione είναι τέτοια.

Αλλά ως midship θεωρούνται και προσθιοκίνητες περιπτώσεις, όπως η θεά Citroën DS.

Οι στόχοι του Hyundai RM20 Ν

Η επίσημη ανακοίνωση που είχαμε λάβει πέρυσι από τη Hyundai Ελλάς έγραφε πως «από την έναρξη του RM project και μέσω της εξέλιξης της σειράς RM (RM14, RM15 και RM16), τα μοντέλα RM υποβλήθηκαν σε εκτεταμένες οδικές δοκιμές. Ο στόχος είναι η επικύρωση των νέων τεχνολογιών, η παρακολούθηση των επιπτώσεών τους στην απόδοση και η βελτίωσή τους για εφαρμογή σε μελλοντικά μοντέλα N».


Hyundai RM19

Εκτός από την έκδοση βενζίνης, οι υπερσύγχρονοι ηλεκτροκινητήρες θα μπορούσαν να παρέχουν καθαρή, αλλά συναρπαστική επιτάχυνση στο RM19


Οι επιδόσεις

Διαθέτοντας τον ισχυρότερο turbo 2.0-λίτρων κινητήρα με απόδοση 390 ίππων, το RM20 N αναμένεται να αποδώσει εντυπωσιακές επιδόσεις με 100 χλμ./ώρα σε χρόνο κάτω των 4 δευτερολέπτων.

Το RM19 φορούσε ως πλατφόρμα δοκιμών τον turbo 2.0 λίτρων κινητήρα με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα TCR της Hyundai N


Ωστόσο, σε αντίθεση με τα αγωνιστικά TCR, τα οποία επηρεάζονται από τις προσαρμογές BOP (Balance of Performance), το RM20 Ν προσφέρει επιπλέον ώθηση στην παραγωγή του χωρίς τους περιορισμούς BOP. Με την ευκαιρία, αξίζει να ρίξετε μια ματιά στο πώς ακριβώς καθορίζεται το Balance of Performance, εδώ.

To μέλλον αναμένεται ιδιαίτερα ενδιαφέρον από έναν κατασκευαστή που εξελίσσει την ταυτότητά του όσο λίγοι. Κυκλοφορεί και οπλοφορεί. Με αγάπη από Κορέα

Αυτό είναι το βίντεο που είχε «ανεβάσει» το επίσημο κανάλι της Hyundai Motor Europe.


Info/Photo: Hyundai Ελλάς

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει