To τελικό χτύπημα του RX-9. Θα βγει; Δεν θα βγει. Θα βγει; Δεν θα βγει. Τελεία.
Το ‘χαμε γράψει πριν κανα χρόνο, πως τσάμπα πάει η φιλολογία για ένα κορυφαίο supersport απ’ τη Mazda με περιστροφικό κινητήρα. Και πλέον, ακόμα κι η ”μαργαρίτα” έχει κουραστεί απ΄το μάδημα.
Ο CEO της Mazda, λοιπόν, Masamichi Kogai, σε προχθεσινή δήλωσή του, ουσιαστικά, ενταφιάζει τις ελπίδες για το project λέγοντας πως η εταιρεία πρέπει να σκεφτεί τη συνολική στρατηγική των εκπομπών ρύπων, πως δεν ”αντέχει” να επενδύσει σε ένα μοντέλο που δεν θα έχει μεγάλη διάρκεια ζωής και πως το μεγαλύτερο σπορ μοντέλο στη γκάμα θα παραμείνει το ΜΧ-5. Λες και υπάρχει και μικρότερο.
Μ’ αυτά και μ΄ αυτά, δεν απέκλεισε την εκδοχή ο Wankel κινητήρας να εμφανιστεί ξανά, αλλά μόνο ως επιπλέον προσθήκη σε ηλεκτρικό όχημα.
Σόρι, αλλά βαρεθήκαμε. Για μια ακόμα φορά. Γιατί ακόμα κι αν έβγαινε ποτέ στην παραγωγή, με τόση κυκλοθυμία, δύσκολα θα πείθονταν και οι πιο καλόπιστοι για τη συνολική συνέπεια του project.
Game over. Και κρίμα.
Photo: Mazda
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.