Η επαναστατική πατέντα που κατέθεσε η GM για το supercar του αύριο

Post date:

Author:

Category:

 

Μετά από εξέταση 18 μηνών από το Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων των Η.Π.Α., η General Motors κατάφερε να διασφαλίσει μια μοναδική πατέντα για τα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων, περιλαμβανομένης της Corvette C8

- Διαφήμιση-

Το σύστημα που κατέθεσε η General Motors συνδυάζει απρόσμενα υψηλή συμπίεση, συνδυασμό υπερσυμπιεστή και υπερτροφοδότησης σε κινητήρα εσωτερικής καύσης και υβριδική υποβοήθηση. Η πρώτη εφαρμογή που έρχεται στο μυαλό είναι πως ένα τέτοιο σύστημα υψηλής απόδοσης θα μπορούσε να οδηγήσει σε ένα C8 Corvette Hybrid, ενδεχομένως το φημολογούμενο Corvette E-Ray.

 

Η πατέντα περιγράφει έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης υψηλής συμπίεσης, έναν υπερσυμπιεστή χαμηλής ροής και έναν υπερτροφοδότη υψηλής ροής. Επίσης, η τεχνική περιγραφή της GM, αναφέρει ότι ο κινητήρας θα συνδέει έναν ή περισσότερους ηλεκτροκινητήρες ή γεννήτριες (η σχετική εικονογράφιση δεν απεικονίζει τα πιο ”πράσινα” μέρη του κινητήρα).

 

Η μελέτη της GM αποτυπώνει μια ενδιαφέρουσα ματιά στο πως οι μηχανικοί της εταιρείας σχεδιάζουν να συνεχίσουν να παράγουν ”ξεδιάντροπα” ισχυρά αυτοκίνητα όπως τα Corvette ZR1 και Camaro ZL1 1LE σε έναν κόσμο με όλο και πιο αυστηρούς κανονισμούς εκπομπών.

Οι εικονογραφήσεις απεικονίζουν έναν τετρακύλινδρο κινητήρα σε διαμήκη διάταξη αλλά η GM ισχυρίζεται ότι το νέο της μηχανολογικό concept θα μπορούσε να εφαρμοστεί και σε κινητήρες με μεγαλύτερο αριθμό κυλίνδρων.

 

H προσέγγιση της GM ισχυρίζεται πως είναι δυνατές τιμές συμπίεσης μεταξύ 11 και 16:1. Για να υπάρχει μια σχετική αναλογία τού τι σημαίνει αυτό, αρκεί να σκεφτεί κανείς πως βενζινοκινητήρες που χρησιμοποιούνται σε αγώνες drag και χρησιμοιούν μεθανόλη, επιτυγχάνουν τιμές συμπίεσης της τάξης του 15:1, ενώ τα μονοθέσια της F1 δουλεύουν με συμπίεση της τάξης 17:1.

 

Τέλος, δεν είναι σαφές εάν η GM σκοπεύει να χρησιμοποιήσει το σύστημα για να προσφέρει μεταβλητές σχέσεις συμπίεσης όπως άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν προτείνει.

 

Υ.Γ. Η κεντρική φωτό απεικονίζει την αναμενόμενη κεντρομήχανη Corvette C8, ένα αυτοκίνητο που πιθανόν εφαρμοστεί μια πρώτη εκδοχή του νέου συστήματος της General Motors

Info/Photo: AutoGuide

 

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει