Γιατί άνοιξε η πίσω πόρτα του Golf στο crash test;

Post date:

Author:

Category:

Στις τελευταίες δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP για το 2019, η συνολική αξιολόγηση του νέου μοντέλου της VW ήταν πολύ καλή. Υπάρχει, ωστόσο, ένα θέμα με την πίσω πόρτα του Golf . Είναι αυτή που ανοίγει σε περίπτωση πλευρικής πρόσκρουσης

πίσω πόρτα Golf

Η δοκιμή εξοιμοίωσης συγκρούσεων του θεσμού Euro NCAP στο νέο VW Golf δημοσιεύτηκε σήμερα. Όπως προκύπτει και από τη φωτό, ο μηχανισμός ασφάλειας της πίσω πόρτας φαίνεται να είναι ευάλωτος σε συνθήκες πλαϊνής σύγκρουσης


Ωστόσο, η συνολική αξιολόγηση όσον αφορά την παθητική ασφάλεια του νέου Golf είναι πολύ καλή. Έχει συγκεντρώσει τα επίμαχα 5 αστέρια, με ένα 95% στην προστασία ενηλίκων και ένα 89% στην προστασία παιδιών

Τα παραπάνω αποτελέσματα προκύπτουν συνοπτικά και από την αρχική σελίδα της αξιολόγησης του NCAP, όπως φαίνεται και στην αμέσως επόμενη εικόνα.

VW Golf Euro NCAP 2019

Τι λέει η αξιολόγηση για την πίσω πόρτα του Golf

- Διαφήμιση-

Η αναφορά του θεσμού είναι, ως συνήθως, αναλυτική. Εν προκειμένω, όμως, σημειώνεται πως «κατά τη διάρκεια της δοκιμής, η πίσω πόρτα του οδηγού άνοιξε και το αυτοκίνητο τιμωρήθηκε για τον κίνδυνο εκτίναξης του επιβάτη ».

Να προστεθεί ότι το Golf Μk8 είναι το δεύτερο μοντέλο της VW στο οποίο εμφανίζεται το συγκεκριμένο θέμα. Είχε προηγηθεί, επίσης εντός Δεκεμβρίου 2019, παρόμοια αναφορά του Euro NCAP για το VW Sharan.


VW πίσω πόρτα του Golf σε crash test

Στη συνέχεια, ο εκπρόσωπος τoυ θεσμού, Michiel van Ratingen, έκανε την παρακάτω σχετική δήλωση: «Το άνοιγμα των θυρών κατά τη διάρκεια της σύγκρουσης τιμωρείται στο Euro NCAP, καθώς αντιπροσωπεύει έναν κρίσιμο κίνδυνο εκτίναξης για τους επιβαίνοντες. Τα ανοίγματα των θυρών είναι σπάνια στις μέρες μας και είναι σημαντικό ότι η VW έχει δεσμευτεί να εντοπίσει τη βασική αιτία»


Δείτε το βίντεο που «ανέβασε» το επίσημο κανάλι του Euro NCAP με τη δοκιμή σύγκρουσης.

Υ.Γ. Μπορείτε να δείτε αναλυτικά την αξιολόγηση του Euro NCAP για το νέο VW Golf εδώ.


Info/Photo: Euro NCAP

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει