Giulia Sportwagon; Μπα. Την «εκτέλεσε» η Stelvio

Post date:

Author:

Category:

Alfa Romeo Stelvio motion

 

Τα σχέδια για μια station wagon της Giulia έπεσαν, τελικά, στον κάλαθο των αχρήστων. »Κατηγορήστε» τη Stelvio.

Μιλώντας στο βρετανικό car o επικεφαλής παραγωγής της Alfa, Alfredo Altavilla, έριξε το τρίποντο της είδησης: »χρειαζόμαστε, πραγματικά, τη Giulia Sportwagon; Ειδικά, όταν η Stelvio είναι τόσο καλή οδηγικά; Με το fine-tuning μας η Stelvio θα ικανοποιήσει όλους όσους θα έλκονταν από μια έκδοση wagon της Giulia. Για αυτό και αποφασίσαμε να μην τη βγάλουμε στην παραγωγή.»

 

H είδηση έρχεται επιβεβαιωτικά, για μια ακόμη φορά, της γενικότερης τάσης για booming της κατηγορίας των SUV που αυξάνονται συνεχώς. Τόσο στα παραδοσιακά premium segments (εκεί, δηλαδή, που θέλει να εμπλακεί η Stelvio) όσο και στις πάμπολλες παραλλαγές τους.

 

[Διάβασε: BMW X5 4.0e. To πιο σπορτίφ σασί στην κλάση των SUV]

 

Μικρά, μεσαία, μεγάλα, ο κόσμος, ειδικά μετά τα +35 αγοράζει cross over, με παιδιά, υπερυψωμένη θέση οδήγησης, αφορμές για εκδρομικές καταστάσεις και ό,τι άλλο συνεπάγονται στο συλλογικό της αγοράς.

Photo: Alfa Romeo

 

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Μιχάλης Λάμπρου
Μιχάλης Λάμπρου
Θήτευσε σε ιαπωνικά σεντάν (του μπαμπά). Στη συνέχεια ανακάλυψε την τέχνη τού να περπατά αθόρυβα, σαν τη γάτα τη νύχτα, και να παίρνει τα κλειδιά (του μπαμπά). Γράφει εξ αποστάσεως για το 4D (επαρχία, γαρ) και θέλει να μετακομίσει Αθήνα για να οδηγεί περισσότερα δημοσιογραφικά. Αν τον αφήσει ο μπαμπάς. Όσον αφορά τα αυτοκίνητα, του αρέσουν μόνο τα «μαμά».

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»

Υπερβολικά ηδονιστικό. Για το Miami του ’90

Αυτοκίνητα με γωνίες που μπορούσαν να σουβλίσουν αμνοερίφια, bodybuilders, ηδονισμός και ναρκωτικά. Το Miami της δεκαετίας του ’90 ξαναζεί μέσα από τις σελίδες ενός νέου βιβλίου

Έχουμε καύσωνα. Αλλά πόσους βαθμούς έχει μέσα το αυτοκίνητό σου;

Αν δεν έχετε κλειστό γκαράζ, ακόμα και μία απλή ηλιοπροστασία κάνει τη δουλειά της