Giulietta ήσουν μέχρι εδώ. Το τέλος (2010-2020)

Post date:

Author:

Category:

Δυστυχώς η Alfa Romeo Giulietta τελειώνει εδώ την καριέρα της. Πιο σωστά μάλλον, το δυστύχημα είναι πως δε θα υπάρξει διάδοχος Giulietta

Alfa Romeo Giulietta

Η 22η Δεκεμβρίου του αποφράδας χρονιάς που λέγεται 2020 ήταν και η μέρα που κύλισε από τη γραμμή παραγωγής η τελευταία Giulietta


Ακριβώς τέσσερα χρόνια πριν, όταν είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε μία δημοσιογραφική Giulietta γράφαμε για τη «Μόνικα» των μικρομεσαίων

H Giulietta αρεσκόταν στο στρίβειν, στα χαμηλά CO2 και σε μια ψιλοξεχασμένη για την κατηγορία συμμετοχικότητα. Έστω κι αν σε μερικούς τομείς ήδη έδειχνε την ηλικία της.

Βλέπετε το ιταλικό hatchback είχε ξεκινήσει την καριέρα του το 2010. Οπότε μία δεκαετία παραγωγής, ειδικά σε μια μαζική κατηγορία, δείχνει αιώνας.

Η είδηση των ημερών λέει λοιπόν ότι δυστυχώς οι Ιταλοί δεν καταφέρνουν να βρουν το διάδοχο όχι μόνο ενός θρυλικού ονόματος (μην ξεχνάμε πως το όνομα Giulietta «τραβάει» απ΄τη δεκαετία του ’50) αλλά και του ίδιου του μοντέλου

Αντικαταστάτης του θα είναι ένα SUV, το Tonale, το οποίο αναμένεται να βγει στην παραγωγή του χρόνου τέτοια εποχή.

Το κρίσιμο εκτός-Alfisti κοινό

Το θέμα, σε εμπορικό τουλάχιστον επίπεδο, ήταν το εκτός alfisti κοινό το οποίο, στα δεδομένα χρήματα, εκτιμούμε πως μετρά τα πράγματα πιο ψυχρά και εκεί υπάρχουν άλλες, γνωστές επιλογές.

Ο μέσος alfista δεν νοιάζεται για μειονεκτήματα. Και, ίσως, καλά κάνει. Υπάρχει «γρέζι» στο αυτοκίνητο, εμπλοκή, το lift-off ανοίγει σχετικά απότομα την τροχιά -άρα απολαμβάνει ένα βαθμό συμμετοχικότητας που δεν το συναντάς πια- και η ρομαντική σχέση μαζί της συντηρείται με πολλαπλούς τρόπους

Alfa Romeo Giulietta Veloce

Η Alfa, κάθε Alfa, είναι ειδική περίπτωση. Τη βλέπεις λογιστικά και «χάνει». Τη βλέπεις συναισθηματικά και σε κερδίζει. Διαλέγεις σε ποιο στρατόπεδο είσαι και προχωράς

Το επίδικο

Δεν είναι απλώς το τέλος εποχής ενός ιδιαίτερα όμορφου, αρκετά οδηγοκεντρικού και διαφορετικού στην προσέγγισή του αυτοκινήτου.

Είναι και η αλλαγή εμπορικής πλεύσης της Alfa που θα αντιπροσωπεύεται στην μικρομεσαία κατηγορία από ένα SUV – όσο καλό κι αν θα είναι αυτό. Κακά τα ψέμματα, η απόσυρση της Giulietta απ΄την εμπορική σκηνή και δη χωρίς διάδοχο είναι μία εμπορική ήττα για την Alfa

Το προσπάθησε με κάποιες ειδικές εκδόσεις, προωθητικά προγράμματα αλλά ο χρόνος είναι αμείλικτος στο δυτικό πολιτισμό.

Ό,τι δεν ανανεώνεται ή δεν πουλάει, πεθαίνει – κατά τη γνωστή καπιταλιστική ρήση.

Και με λιγότερες από 10,000 πωλήσεις παγκοσμίως για το 2020 η Giuletta ήταν νομοτελειακά να πρέπει να περάσει στο παρελθόν.

RIP


Alfa romeo Giulietta

Photo: alfaromeo.gr/ 4Drivers.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει