Το νέο διθέσιο που θα είναι ελαφρύτερο από MX-5. Θεός Gordon

Post date:

Author:

Category:

Το νέο επαναστατικό project του σχεδιαστή της Formula 1 και της εμβληματικής McLaren F1, Gordon Murray, είναι στα σκαριά. Και μόλις ανακοινώθηκαν τα specs

Τον Murray -δεν εννοούμε τον επίσης γνωστό τενίστα– τον γνωρίζει ο αυτοκινητικός πλανήτης από την εμπλοκή του στα μονοθέσια της F1, τη McLaren F1 (που ήταν στην εποχή της το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο) αλλά και από τους πειραματισμούς του στο σχεδιασμό αυτοκινήτων πόλης.

- Διαφήμιση-

Αυτή τη φορά, όμως, ο Gordon Murray, έρχεται ξανά στο προσκήνιο με νέο project για ένα σπορ, διθέσιο ευρείας παραγωγής που θα αποδίδει κάποιους 220 ίππους αλλά θα ζυγίζει πολύ λιγότερο από ένα Mazda MX-5

Gordon_murray_4drivers.gr T.43

Το νέο εγχείρημα έχει τον ανιγματικό κωδικό Τ.43 και είναι πιστό στη φιλοσοφία του Murray πως το μέλλον της αυτοκίνησης βρίσκεται στο χαμηλό βάρος και όχι κατ΄ανάγκην στην όλο και μεγαλύτερη ιπποδύναμη.

Σύμφωνα με τον σχεδιαστή, το σασί, που έχει το βαφτιστικό ”iStream”, και τα καθίσματά του θα μειώνουν κατά το ήμισυ το βάρος που συνηθίζεται σε αντίστοιχα μέρη.

Όπως ανακοίνωσε στο δελτίο Τύπου που εκδόθηκε την Τρίτη, «το νέο αυτοκίνητο θα ζυγίζει τα 3/4 ενός Mazda MX-5 ενώ θα αποδίδει κάποιους επιπλέον 40 ίππους μέσω ενός 4κύλινδρου turbo κινητήρα».

- Διαφήμιση-

Αυτά είναι τα αναλυτικά specs του Τ.43, μαζί με κάποιες πρώτες απεικονίσεις των τεχνολογιών που ευαγγελίζεται το project.

Gordon_murray_4drivers.gr T.43

Gordon_murray_4drivers.gr T.43

T.43 sports car specifications

Power to weight ratio: 259 bhp per tonne

Power: 220 bhp

Weight: 850 kg

Engine: 1.5 litre three-cylinder turbo

Transmission: Six-speed manual

Length – Rolling chassis: 3,640 mm

Width: 1,750 mm

Height – Rolling chassis: 1,240 mm

Wheelbase – Rolling chassis: 2,500 mm

Info/Photo: Gordon Murray Design

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει