GR Yaris vs Fiesta ST. Το άνισο συγκριτικό; (βίντεο)

Θα μπορούσες να πεις ότι δεν μπορεί να έχει σχέση το τετρακίνητο GR Yaris με το αισθητά λιγότερο δυνατό -κατά σχεδόν 60 ίππους- προσθιοκίνητο Fiesta ST. Όμως υπάρχουν αρκετές ενδιαφέρουσες διαπιστώσεις σ΄αυτό το βίντεο των Pistonheads


Και αυτές οι διαπιστώσεις δεν έχουν να κάνουν μόνο με μια μεγάλη διαφορά τιμή αγοράς μεταξύ των δύο αυτοκινήτων

Αλλά και για το αν αξίζει να δώσει κάποιος τα επιπλέον χρήματα που διαφοροποιεί την έκδοση Circuit Pack σε σχέση με τη Comfort Pack του Toyota.

Η αλήθεια είναι πως κυκλοφορούν πολλά reviews για αυτό το εξαιρετικά ενδιαφέρον hot hatch που ήρθε να αποδείξει πως η Ιαπωνία επιμένει σε μια μοναδική συνταγή για την κατηγορία.

- Διαφήμιση-

Ωστόσο, το συγκεκριμένο review έχει το πλεονέκτημα πως οι Pistonheads είχαν στη διάθεσή τους και τις δύο εκδόσεις του GR Yaris. Χρήσιμο για να εντοπιστούν οι σχετικές διαφορές.

Ποια σημεία ξεχωρίζουν απ΄τη σχετική παρουσίαση του παρουσιαστή (με θητεία στο βρετανικό evo και ιδιοκτήτη Alpine A110);

Κατ΄αρχήν το GR Yaris είναι επικοινωνιακό, με ιδιαίτερα πειστικό μπροστινό άξονα στον οποίο μπορείς να «ακουμπήσεις» στην είσοδο, πραγματικά δυνατό και αναδεικνύεται όλο και περισσότερο όσο ασκείς πίεση


Toyota Yaris GR
Toyota GR Yaris

Τι ξεχωρίζει στο βίντεο

Η έκδοση Circuit Pack (μεταξύ άλλων με τροχούς 18 ιντσών, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και πιο σφιχτή ρύθμιση ανάρτησης) αποδεικνύεται στο δρόμο λιγότερο ενδοτική ως κύλιση.

Σημειώνεται επίσης (6:20) ότι πραγματικά νιώθεις τα διαφορικά να στέλνουν ροπή στον πίσω άξονα και να σε σπρώχνουν απ’ την έξοδο προς την επόμενη ευθεία – ειδικά σε σφιχτό στροφιλίκι.

Ωστόσο δεν είναι ένα πιο διασκεδαστικό αυτοκίνητο όσον αφορά τη ρυθμισιμότητα του πίσω άξονα (6:35). Και επίσης δεν είναι περισσότερο υπερστροφικά ρυθμισμένο σε σχέση με την έκδοση Comfort Pack.

«Είναι βιδωμένο στο δρόμο, ουδέτερο» αλλά όχι αυτό που φαντάζεται κάποιος σε συνθήκες δρόμου, λέει ο παρουσιαστής.

Το GR Yaris είναι ένα αυτοκίνητο μοναδικό μεν στην κατηγορία και ως concept και με τεράστια περιθώρια πρόσφυσης.

Πριν βιαστεί κάποιος να παρερμηνεύσει την παραπάνω πρόταση, αξίζει να εντοπίσει τη χαρακτηριστική ατάκα του βρετανού δημοσιογράφου για το ότι πρέπει να το οδηγείς σα χούλιγκαν ή σε πίστα, έχοντας αρκετό χώρο στη διάθεσή σου. Και κάπου εκεί έρχεται το αουτσάιντερ της υπόθεσης, το Fiesta ST (σε μια ειδική έκδοση για τη βρετανική αγορά), και δημιουργεί τα ερωτηματικά

Ford Fiesta ST
Ford Fiesta ST

Όπως περιγράφεται στο βίντεο, υπάρχει αισθητή διαφορά ισχύος εις βάρος του αλλά το Ford αποσβαίνει πιο γλυκά τις ανωμαλίες, είναι πιο διασκεδαστικό, τουλάχιστον στην είσοδο της καμπής, και τελικά κερδίζει πολλούς πόντους. Όμως καλύτερα να δείτε το βίντεο. Έχει ενδιαφέρον


Ford Fiesta ST δοκιμή

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει