Ήδη στην πρώτη επαφή με το MG3 Hybrid+ οι εντυπώσεις ήταν ιδιαίτερα θετικές. Βασικό στοιχείο ήταν και η απόδοση του υβριδικού συστήματός του. Σημείωση: αφού η αγορά πάει προς τα εκεί, η MG όφειλε να το κάνει σωστά. Well done

Με επιτάχυνση στα 0-100 χλμ/ώ. σε μόλις 8 δευτερόλεπτα και ρεπρίζ από τα 80 έως τα 120 χλμ/ώ. σε 5”, το MG3 Hybrid+ δικαίως είναι ό,τι ταχύτερο στην κατηγορία Β, το ”B segment” που λένε και οι μορφωμένοι
Update: Το MG3 μόλις κατέκτησε τον τίτλο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς για την Ελλάδα 2025. Μία καλή συγκυρία για να θυμηθούμε γιατί μας άρεσε ήδη και χωρίς τον τίτλο. Όπως γράφαμε και στην αρχική επαφή με το MG3 Hybrid+, είναι πιασάρικο νούμερο οι 195 ίπποι. Με αυτούς στο υβριδικό του πορτφόλιο, το MG3 Hybrid+ (που δεν είναι και τόσο μικρό αφού κινείται στο άνω χωροταξικό άκρο του B segment) επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώ. σε μόλις 8 δευτερόλεπτα
Η δε ενδιάμεση ρεπρίζ από 80 έως 120 χιλιόμετρα ολοκληρώνεται σε 5 δευτερόλεπτα. Η τελική στα 175 χλμ/ώ.
Εντυπωσιακές τιμές για έναν μικρό «Κινέζο» που ήρθε με επιδόσεις σχεδόν hot hatch. Ξέρετα, απ’ αυτά που κάνουμε μαύρα μάτια για να δούμε στις μέρες μας.
Παρόλα αυτά το MG3 δεν υποδύεται ότι είναι pocket rocket. Και ορθώς.
Ναι μεν πετάει στο τραπέζι τις επιδόσεις αλλά δεν υποπίπτει στο λάθος ενός κατ’ επίφαση σπορ χαρακτήρα. Κοινώς, δεν είναι σφιχτό, ξερό, κουραστικό ή επιθετικό.

Εδώ ο συνδυασμός του υβριδικού συστάματος και του σχετικά χαμηλού βάρους (1.285 κιλά) έχει ως βασικό στόχο την απόδοση σε συνδυασμό με την οικονομία. Όπως άλλωστε επιτάσσουν οι καιροί
Τα κυριότερα στοιχεία του MG3 Hybrid+ με μια ματιά
- Ισχυρή Απόδοση: Η συνδυασμένη ισχύς του υβριδικού συστήματος, με τον ηλεκτροκινητήρα των 100kW και το βενζινοκινητήρα των 75kW, παρέχει κορυφαίες επιδόσεις στην κατηγορία
- Οικονομία Καυσίμου: Η επίσημη τιμή είναι στα 4,4λτ./100χλμ και οι εκπομπές CO2 μόλις στα 100γρ./χλμ. Μηδενικά τέλη κυκλοφορίας
- Εύρος Ηλεκτρικής Οδήγησης: Η μπαταρία 1,83kWh προσφέρει ικανοποιητική αυτονομία για οδήγηση αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια
- Προγράμματα Οδήγησης: Παρέχοτν ευελιξία και προσαρμοστικότητα αναλόγως συνθηκών οδήγησης


Οι αρχικές εντυπώσεις
Θεωρούμε πως έχουμε να κάνουμε με ένα πολύ ενδιαφέρον αυτοκίνητο σε μια κατηγορία που πνέει τα λοίσθια.
Σωστό σαν κατασκευή, με ικανούς, αν και όχι κορυφαίους, χώρους για τέσσερις, ικανοποιητικά 293 λίτρα αποσκευών, καλά εξοπλισμένο (μεταξύ άλλων, με 8 συστήματα υποβοήθησης, αισθητήρες παρκαρίσματος, κάμερα οπισθοπορείας από τη βασική έκδοση), ξεκούραστο αλλά διασκεδαστικό, καλά μονωμένο, χωρίς έντονο θόρυβο στη μετάβαση από ηλεκτρικό σε θερμικό, φουλ υβριδικό, καλοσχεδιασμένο και με ενδιαφέρουσα τιμή.

ΥΓ. Όλα τα μοντέλα MG που διατίθενται στη χώρα μας καλύπτονται από το πακέτο Triple 7 που περιλαμβάνει 7 χρόνια εργοστασιακής εγγύηση, 7 χρόνια δωρεάν έλεγχο οχήματος και 7 χρόνια οδική βοήθεια.
Info: mgmotor.gr / Photo: mgmotor.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.