H Lotus αναβάλλει τα σχέδιά της για φουλ ηλεκτρικά

Post date:

Author:

Category:

Μέχρι σήμερα η επίσημη θέση της Lotus για τα ηλεκτρικά ήταν πως η καταληκτική ημερομηνία για θερμικά της μοντέλα θα ήταν το 2028. Άλλη μία εταιρεία προστίθεται στο ρεαλισμό

Lotus 2021

Mία από τις πιο οδηγοεκντρικές εταιρείες η Lotus, αποφάσισε να ρίξει βάρος στα υβριδικά. Νext please…


H μέχρι πρότινος θέση της Lotus ήταν πως η Emira θα αποτελούσε το τελευταίο της θερμικό μοντέλο ενόψει της αλλαγής στρατηγικής προς τα ηλεκτρικά

Ως γνωστόν, πλέον υπό κινεζική ιδιοκτησία, συγκεκριμένα της Geely, η Lotus αντιμέτωπισε αμφίβολη ανταπόκριση από το πιστό της κοινό που ευνόητα δυσκολεύεται να δει την αγαπημένη του μάρκα να γίνεται αποκλειστικά ηλεκτρική.

Ωστόσο, σύμφωνα με τις δηλώσεις του CEO της εταιρείας στο βρετανικό Autocar, η Lotus θα επενδύσει σε μία ”super hybrid” τεχνολογία που θα επιτρέπει γρήγορη φόρτιση σε συνδυασμό με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες, υπόσχοντας μεγάλη χιλιομετρική αυτονομία, της τάξης των 1.100 χιλιομέτρων.

Να θυμήσουμε, όμως, ότι μέχρι πρόσφατα η Lotus είχε απορρίψει την ιδέα των Plug-in για λόγους που σχετίζονται με το επιπλέον βάρος, την «συμβιβασμένη» οδηγική εμπειρία και τη λειτουργία του εν λόγω συστήματος με άδεια την μπαταρία

Παρόλα αυτά η αναδίπλωση είναι προφανής, μιας και οι τεχνολογίες που είναι διαθέσιμες όσο και τα σενάρια εξέλιξής τους για την ώρα είναι γνωστά.

Μ’ αυτά και μ’ εκείνα, η Lotus αλλάζει τη στρατηγική, μεταθέτει τα αμιγώς ηλεκτρικά χρονοδιαγράμματα και μένει να φανεί πώς ακριβώς θα εξελιχθεί η επόμενή της μέρα. Σίγουρα πάντως η Emira θα είναι διαθέσιμη για αρκετά ακόμη χρόνια.

Και μην πείτε ότι δεν τα γράφαμε στο 4Drivers εδώ και πολύ καιρό. Βλέπε, παρακάτω σύνδεσμο, με αφορμή την ηλεκτροκίνητη Evija των 2.000 PS.

Photo: Lotus / 4Drivers


Lotus Evija

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει