H Μaserati «εκτελεί» το ηλεκτρικό MC20

Post date:

Author:

Category:

Δε χρειάζονται προφητικές ικανότητες για να προβλέψει κάποιος την πορεία των πραγμάτων εντός της θρυλικής Μaserati. Το νέο «θύμα» είναι η ηλεκτρική εκδοχή του καλύτερου αυτοκινήτου που έχει φτιάξει ποτέ

maserati mc 20

Πόσοι πραγματικά θέλουν ηλεκτρικά υπεραυτοκίνητα; Η αγορά απαντά με επιφυλάξεις και η ηλεκτρική εκδοχή του MC20 ακυρώνεται πριν καν γίνει πράξη


Ο Όμιλος της Stellantis στον οποίο ανήκει η Μaserati έχει ήδη ανακοινώσει ότι χρειάζεται περισσότερο από ένα δις ευρώ ως μέρος της στρατηγικής για μείωση δαπανών. Τώρα το ντόμινο ορίζει ότι η ηλεκτρική έκδοση του υπεραυτοκινήτου  της δεν θα δει ποτέ το φως της δημοσιότητας. 

Η επίσημη και συνοπτική δήλωση της εταιρείας λέει ότι «το πρότζεκτ διακόπηκε λόγω της τρέχουσας πρόβλεψης για ανεπαρκή ζήτηση στην αγορά για υπεραυτοκίνητα με ηλεκτρικό μοτέ».

Δεν είναι μόνο η Maserati που έχει το πρόβλημα. Το ίδιο ζήτημα αντικατοπτρίζει μία γενικότερη τάση, τουλάχιστον στην κορυφαία σπορ κατηγορία – συμβαίνει και σε Γερμανία μεριά.

Λογικό ακούγεται. Η πλουραλιστική εμπειρία ενός supercar, τόσο σε ήχο όσο και σε γενικότερη αίσθηση σύνδεσης με το μηχάνημα, δεν αντικαθίσταται εύκολα. Πόσο μάλλον όταν, επιπλέον, κοστίζει και πανάκριβα

maserati mc 20

Υπέροχο, οδηγοκεντρικό MC20. Το κάρμα λέει πως δύσκολα ένας εν δυνάμει αγοραστής θα έμπαινε στη διαδικασία της πρίζας στην κατηγορία των supercar 


Μaserati Boomerang ένα και μόνο διαστημικό κομμάτι

Αλλαγή πλάνου

Το προηγούμενο πλάνο της εταιρείας προέβλεπε ότι μέχρι το 2030 θα είχε «ξεμπερδέψει» με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και το MC20 που, ούτως ή άλλως, είναι το καλύτερο μοντέλο που έφτιαξε ποτέ, θα κινούνταν ηλεκτρικά.

Για το πού πηγαίνει η Μaserati δε χρειάζεται να κατέχει κανείς προφητικές ικανότητες. Ενώ ναι μεν το MC20 είναι ένα συγκριτικά χαμηλού όγκου πωλήσεων υπεραυτοκίνητο που δεν θα γινόταν ποτέ η βάση του σχεδίου για οικονομική ανάκαμψη των όποιων «μαύρων τρυπών» στα οικονομικά της Stellantis, τώρα ωστόσο υπάρχει επιπλέον σκιά σε άλλα μελλοντικά μοντέλα όπως το νέο Levante και το Quattroporte. Οι καιροί είναι δύσκολοι για ηλεκτρικούς πρίγκιπες

maserati mc 20

Το καλύτερο Maserati «έβερ» έχει V6 μοτέρ στο κέντρο, δύο τουρμπίνες και απόδοση 630 ίππων

Photo: maserati.com


Maserati factory crisis

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει