Μια φορά κι έναν καιρό η Ralliart ήταν το πανίσχυρο αγωνιστικό παρακλάδι της Mitsubishi. Μετά ήρθε η πτώση και, τελικά, η απόσυρση της εταιρείας από την ευρωπαϊκή αγορά. Σήμερα το όνομα Ralliart επανήλθε στην επικαιρότητα διά στόματος του CEO της εταιρείας
Έχουν γραφτεί βιβλία, θρέφτηκαν φαντασιώσεις, έγινε σύμβολο μιας εταιρείας. Το κλασικό Tommi με τα αυτοκόλλητα της Ralliart να θυμίζουν τις αγωνιστικές του καταβολές. Σήμερα το διάσημο «βαφτιστικό» επανέρχεται. Αρκεί, όμως, με τον τρόπο που επανέρχεται;
Σύμφωνα με πρόσφατες αναφορές στο διεθνή Τύπο, η Mitsubishi αναφέρει απώλειες €2,3 δις για την οικονομική χρήση του 2020
Είναι γνωστό, επίσης, πως η εταιρεία έχει ήδη ανακοινώσει πως αποσύρει κάθε παρουσίαση δικού της νέου μοντέλου στην ευρωπαϊκή αγορά, με το εξαιρετικό L200 να είναι ο τελευταίος, γνήσιος απόγονός της.
Τι σχέση έχει η Ralliart, λοιπόν; Τίτλοι τύπου «H Mitsubishi επαναφέρει απ΄τους νεκρούς τη Ralliart», παίζουν αυτές τις μέρες στο βρετανικό Τύπο.
Αφορμή η πρόσφατη δήλωση του προέδρου της εταιρείας, Takao Kato, ότι «Για πελάτες που επιθυμούν να ζήσουν τη ”Mitsubishi-ness”, θα λανσάρουμε ειδικά αξεσουάρ για τη σειρά μοντέλων μας, καθώς επίσης θα εμπλακούμε σε αγώνες μηχανοκίνητου αθλητισμού σε όλο τον κόσμο».
Η σχετική διαφάνεια παρουσιάζει δύο εικόνες: ένα L200 με διακριτικά της Ralliart και η άλλη με αναφορά στα λεγόμενα «Ralliart Parts». Είναι αυτές που βλέπετε παρακάτω
Αναβίωση;
Κατά τη διάρκεια της οικονομικής της έκθεσης, η εταιρεία υποσχέθηκε αναβίωση του λογοτύπου της Ralliart που θα συμβάλλει στην «υλοποίηση της Mitsubishi Motors-ness».
Η γκάμα, ωστόσο, δεν εμπλουτίζεται, τα Mitsubishi που ξέραμε έχουν φύγει πια και μένουν τα τιμημένα όπλα τού χθες να θυμίζουν τις κραταιές μέρες και τη μηχανοκίνητη εμπλοκή στην κορωνίδα των ειδικών διαδρομών.
Μάλιστα ο ξένος Τύπος αναφέρει πως με τόσο περιορισμένη γκάμα και, ουσιαστικά, με αυτοκίνητα-rebadging της Nissan, η Mitsubishi καταλήγει στη βρετανική αγορά να γίνει μία εταιρεία που θα σχετίζεται πλέον με μεταχειρισμένα μοντέλα και after sales υποστήριξη.
Photo: mitsubishi-motors.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.