H νέα BMW M3 δοκιμάζεται. Τι να περιμένουμε;

Post date:

Author:

Category:

Η επόμενη BMW M3, το γένος G80, αυτή με τη μάσκα που δεν θέλουμε να δούμε, δοκιμάζεται στο Nürburgring. Το βίντεο, οι πληροφορίες, η άποψη

BMW M3 G80 δοκιμές

Η νέα BMW M3 με τη γνωστή κατασκοπευτική περιβολή γράφει γύρους στην πίστα του Nürburgring. Κατά βούληση, πλαγιολισθαίνει. Love


Τα αυτοκόλλητα παραπλάνησης στην εικονιζόμενη BMW Μ3 όλο και λιγοστεύουν καθώς οδεύει προς την επίσημη παρουσίασή της, το 2020

Ωστόσο, παρά την ύπαρξή τους, δεν μπορούν πια να κρύψουν εκείνα τα χαρακτηριστικά που κάνουν μία BMW M3 να ξεχωρίζει. Αυτά που μας έμαθε τουλάχιστον.

Η σημειολογία που μας αρέσει. Εκτός από μία

Μπορείτε να δείτε τους πιο τονισμένους θόλους τροχών, τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης ή τους μεγάλους τροχούς. Εντάξει, αυτοί μπαίνουν και στις «ταπεινές» εκδόσεις.

Ταυτόχρονα, κάτι διακρίνεται για μεγάλης διαμέτρου φρένα αλλά και τη διακριτική ενσωματωμένη αεροτομομή (ελληνιστί, lip). Το θέμα της αρνητικής άντωσης συνήθως δεν είναι στα ατού της BMW M3. Θα επανέλθω παρακάτω.


Από μπροστά φαίνονται και τα «ίχνη» μιας μεγάλης, υπερμέγέθους στα όρια του καρτούν, γρίλιας. Η ευρωπαϊκή αυτοκινητική κοινότητα όσο ζει ελπίζει πως δεν θα πάρει την τελική έγκριση παραγωγής και πως το Μόναχο μάς τρολάρει


Όμως, αν κρίνω από την αντίστοιχη της BMW 7 Series που συμπτωματικά αυτές τις μέρες είδα στο χώρο στάθμευσης, με αφορμή την παρουσίαση του νέου Renault Clio, τότε, δεν θέλω να σας απογοητεύσω αλλά οι οιωνοί δεν είναι καλοί. Συνήθως έτσι πάει το πράγμα όσον αφορά τη λεγόμενη σχεδιαστική γλώσσα.

BMW Σειρά 7

Αλλά ας μην μείνουμε περισσότερο σ΄αυτό. Το ζήτημα είναι η αναμενόμενη BMW Μ3 με όλα τα υπόλοιπα υπερθετικά της. Το νέο πλαίσιο, όπως προκύπτει απ΄το σασί με τον κωδικό G20 των υπόλοιπων 3 Series, τις επιδόσεις, την ικανότητα για μεγαλοπρεπείς πλαγιολισθήσεις και αυτή τη διττή ικανότητα να μιξάρει σπορ χαρακτήρα και καθημερινή χρηστικότητα.

Το αφεντικό του M Division έχει ήδη αναφέρει πως κάτω απ’ το καπό θα υπάρχει ο διπλοτούρμπινος κινητήρας που υπάρχει κάτω από τις Χ3 Μ και Χ4 Μ. Η απόδοση αναμένεται σε δύο επίπεδα, 480 και 510 ίππους. Για την ιστορία, ο κωδικός του είναι S58, διαθέτει water injection.

Η για πρώτη φορά τετρακίνητη Μ3

Επίσης, ως γνωστόν, θα εφοδιάζεται με το τετρακίνητο σύστημα της M5, με δυνατότητα αποσύμπλεξης του μπροστινού διαφορικού. Αλλά θα υπάρχει και η κλασική BMW M3 – πισωκίνητη και αποκλειστικά χειροκίνητη. Ίσως αυτή να έχει και κάποιες μικρές οπτικές διαφοροποιήσεις ως πιο ”Pure” μηχάνημα οδήγησης.


Όμως, με την ευκαιρία, και ένα σχόλιο. Ας μην αρχίσουμε να μιλάμε για μπαστάρδεμα της φιλοσοφίας της BMW M3. Εννοώ τα περί τετρακίνησης. Γιατί όποιος έχει την εμπειρία από ανάλογες ιπποδυνάμεις σε πισωκίνητη μόνο διάταξη, μάλλον θα γνωρίζει πως από ένα σημείο και πέρα υπάρχει το ζήτημα «πρόσφυση»

BMW M3

Η BMW M3 δεν είναι ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο. Δεν έχει επίπεδο πάτωμα. Δεν έχει ιδιαίτερα χαμηλό κέντρο βάρους. Και, όπως σημειώθηκε παραπάνω, με μεγάλη δυσκολία μπορεί να παράγει αρνητική άντωση – στοιχείο που βοηθά να καθίσει πιο σταθερά το πίσω μέρος στις πολύ υψηλές ταχύτητες. Κοντολογίς, δεν είναι 911. Παρότι την ανταγωνίζεται.

Όλο αυτό σημαίνει πως με τα σημερινά επίπεδα ισχύος τα σεντάν / κουπέ αυτής της κατηγορίας, η τετρακίνηση είναι προς όφελος του μέσου καταναλωτή. Αλλά και του προικισμένου οδηγικά. Πόσο μάλλον όταν υπάρχει η δυνατότητα της αποσύμπλεξης κατά βούληση.

Μ’ αυτά και μ’ αυτά περιμένουμε με μεγάλο ενδιαφέρον τη βασίλισσα της πλαγιολίσθησης. Στο επανιδείν με περισσότερες πληροφορίες. Για την ώρα, δείτε το βίντεο με τη BMW M3 σε κλασικές σκηνές, κάπου στο Ring.


Photo: YouTube / car magazine

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει