Από το ένα ιστορικό ρεκόρ στο επόμενο. Η SEAT, οι πωλήσεις και η ανοδική πορεία μιας φίρμας του μεσογειακού νότου που ανεβαίνει κατηγορία
Με μόλις ένα μήνα πριν από το τέλος του έτους, η SEAT έχει ήδη ξεπεράσει το ρεκόρ πωλήσεων του 2018, όταν πούλησε 517.600 αυτοκίνητα και έσπασε το προηγούμενο ρεκόρ του 2000
Τον προηγούμενο μήνα η SEAT παρουσίασε επίσης νέο ρεκόρ πωλήσεων αφού έφτασε τον όγκο των 44.100 πωληθέντων αυτοκινήτων, 1,9% περισσότερα από το Νοέμβριο του 2018 (43.300).
Σύμφωνα με τον SEAT Vice-president for Sales and Marketing and CUPRA CEO Wayne Griffiths «η επίτευξη του υψηλότερου όγκου πωλήσεων στην σχεδόν 70ετή ιστορία της SEAT μας κάνει υπερήφανους για το έργο που επιτελέσαμε τα τελευταία χρόνια και ειδικά το 2019. Το ανταγωνιστικό οικονομικό περιβάλλον δεν μας εμπόδισε να κατακτήσουμε το δεύτερο συνεχόμενο ρεκόρ πωλήσεων και να πετύχουμε διψήφια ανάπτυξη.
Οι πωλήσεις CUPRA συνέβαλαν αποφασιστικά σε αυτά τα αποτελέσματα και από τον Ιανουάριο έως το Νοέμβριο αυξήθηκαν κατά 74,0% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2018. Μέχρι τώρα η CUPRA έχει σημειώσει 22.800 πωλήσεις».
Το παγκόσμιο ρεκόρ πωλήσεων που επιτεύχθηκε, στηρίχθηκε σε μεγάλο βαθμό από χώρες όπου η SEAT έχει ήδη ξεπεράσει τα καλύτερα αποτελέσματα της στη διάρκεια του έτους, όπως η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Αυστρία, η Ελβετία, το Ισραήλ και η Δανία
Η πορεία στις αγορές
Στη Γερμανία, την κύρια αγορά της SEAT, η εταιρεία σημείωσε αύξηση 16,3%, με συνολικά 125.700 πωληθέντα οχήματα ακολουθούμενη από αύξηση 8,4% στο Ηνωμένο Βασίλειο (65.100), 6.1% στην Αυστρία (19.200), 20,5% στην Ελβετία (12.000), 2,2% στο Ισραήλ (9.100) και 47,7% στη Δανία (6.800).
Επιπλέον, η SEAT διατήρησε τις πωλήσεις της στην Ισπανία (103.300) και επέκτεινε την ηγετική της θέση σε μια αγορά που σημείωσε πτώση σχεδόν κατά 6%. Οι παγκόσμιες πωλήσεις αυξήθηκαν επίσης σε βασικές αγορές όπως η Γαλλία και η Ιταλία, όπου η SEAT αυξήθηκε περισσότερο από 20% (34.500, +20.4%) και σχεδόν 30% (24.500, + 8.4%) αντίστοιχα.
Επιπλέον, η SEAT διατήρησε τις πωλήσεις της στην Ισπανία (103.300) και επέκτεινε την ηγετική της θέση σε μια αγορά που σημείωσε πτώση σχεδόν κατά 6%. Οι παγκόσμιες πωλήσεις αυξήθηκαν επίσης σε βασικές αγορές όπως η Γαλλία και η Ιταλία, όπου η SEAT αυξήθηκε περισσότερο από 20% (34.500, +20.4%) και σχεδόν 30% (24.500, + 8.4%) αντίστοιχα.
Info/Photo: seat.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.