Το super sport της Hyundai είναι σε τελική φάση. Τι «παίζει»;

Post date:

Author:

Category:

Hyundai-RM16-4drivers.gr

H Hyundai με το νέο project που ακούει στον κωδικό RM16 ετοιμάζεται να μπει για τα καλά σε καθαρόαιμα, οδηγοκεντρικά «χωράφια». Ίσως η πιο δυναμική εμφάνιση των τελευταίων ετών στην αυτοκίνηση να έρχεται από τη Νότια Κορέα. Το περίμενες;

Αυτό που συμβαίνει με τη Hyundai είναι εντυπωσιακό. Τουλάχιστον.

Πέρα απ’ όλα όσα έχουμε δει μέχρι στιγμής, καθώς δηλαδή η εταιρεία εξελίσσεται όλο και περισσότερο μπαίνοντας στην κατηγορία ανθρώπων που τους ενδιαφέρει (και) η οδήγηση, φαίνεται πως είναι δρομολογεί και μια επιπλέον, ούλτρα εντυπωσιακή κίνηση.

Αυτή τη φορά, ακόμα πιο εμφατικά από το πρόσφατο Hyundai i30 N που οδηγήσαμε. Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της εταιρείας και υπεύθυνο σπορ εκδόσεων και εμπλοκής στο motorsport, Thomas Schemera, έναν άνθρωπο που επίσης προέρχεται από το τμήμα Μ της BMW, «εργαζόμαστε σκληρά σε ένα καινούργιο, τελείως νέο μοντέλο που θα αποτελεί τη ναυαρχίδα των εκδόσεων Ν». Δηλαδή, τον εστιασμένων στην σπορ οδήγηση μοντέλων της εταιρείας.

Αυτή τη φορά οι ψίθυροι εντός της εταιρείας μιλούν για ένα διαφορετικό αυτοκίνητο σε σχέση με το βιογραφικό. Και το ίδιο στέλεχος που αναφέρθηκε παραπάνω, προσέθεσε ότι θα είναι «κάτι πραγματικά εξωτικό»

Χαρακτηριστικά, δήλωσε πως το αν θα είναι «μια έκδοση περιορισμένων αντιτύπων δεν μπορούμε ούτε να το επιβεβαιώσουμε ούτε να το διαψεύσουμε. Σε κάθε περίπτωση, όμως, θα είναι ένα αυτοκίνητο που θα τοποθετείται στην κατηγορία των σούπερ σπορ. Σκεφτείτε για λίγο το Hyundai RM 16 και θα έχετε μια ιδέα του τι είναι δυνατό».

Δείτε σε τι αναφέρεται ο εκπρόσωπος της Hyundai και βγάλτε τα συμπεράσματά σας.

Hyundai-RM16-4drivers.gr

Hyundai-RM16-4drivers.gr

Hyundai-RM16-4drivers.gr 

Hyundai-RM16-4drivers.gr 

Hyundai-RM16-4drivers.gr 

Hyundai-RM16-4drivers.gr

Hyundai-RM16-4drivers.gr 

Hyundai-RM16-4drivers.gr

 To Hyundai RM 16 σε φάση δοκιμών σε δημόσιο δρόμο. Κι όταν ένα «μουλάρι» φτάσει στο σημείο αυτό, ξέρεις πως η απόσταση από την επίσημη ανακοίνωση δεν απέχει πολύ. Μπράβο στη Hyundai που βήμα-βήμα χτίζει το προφίλ ενός κατασκευαστή που απευθύνεται στο οδηγοκεντρικό segment της αγοράς

Μ’ αυτά και μ’ αυτά, όπως έχουμε ξαναγράψει με αφορμή το νέο Kona για το μεγάλο κόπλο της Hyundai, η εταιρεία εξελίσσεται σε έναν πολύ δυνατό παίκτη που, αφού συγκέντρωσε πρώτα το ζεστό χρήμα επί δεκαετίες πουλώντας αυτοκίνητα στην παγκόσμια αγορά με λογική value for money, τώρα επενδύει στα πολύ σοβαρά, οδηγοκεντρικά «χωράφια».

Εκττιμώ πως είναι πραγματικά πολύ ενδιαφέρουσα η κίνηση, δίνει υπόνοιες για γροθιά στο κατεστημένο από μια εταιρεία που έρχεται με οικονομική ευρωστία και έξυπνα αγορασμένο know-how. Το μέλλον της αυτοκίνησης αποκτά έναν πολύ σοβαρό μέτοχο. Μας αρέσει.

Photo: Hyundai

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

DS 3 Crossback. Γενναιότητα σε ελληνική άσφαλτο

To DS 3 Crossback λέει πως «θέλει να αναδείξει τη δουλειά των καλύτερων τεχνιτών της βιομηχανίας». Δεν το ακούς συχνά αυτό στη σημερινή, παγκοσμιοποιημένη και πολλάκις κοπιαρισμένη αυτοκινητοβιομηχανία

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Η ελευθερία τού να μην ανήκεις

«Αυτές τις μέρες συμπληρώνονταιι 8 χρόνια 4Drivers. Και αν έπρεπε ένα μόνο κείμενο να χαρακτηρίσει τη φιλοσοφία του, είναι αυτό. Μόνο freedom - που θα ´λεγε και ο Braveheart»

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

«Βαρετό» Golf; Σηκώνει πολλή συζήτηση

Λίγο πριν την εμφάνιση του Golf Mk8, ας βάλουμε τα πράγματα σε μία ρεαλιστική τάξη

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Μικρά αυτοκίνητα υπό απειλή. Ποια είναι;

«Ένα μικρό αυτοκίνητο οφείλει να είναι φτηνό. Αλλιώς δεν θα πουλήσει. Τα περιθώρια είναι πολύ στενά στα μίνι αυτοκίνητα. Μερικές φορές και στα υπερμίνι»