Η γαλλική εταιρεία παρουσίασε το πρωτότυπο Renault 5. Θυμίζει το υπέροχο «5άρι» που έγραψε ιστορία σε δρόμο και ειδικές. Μόνο που τώρα είναι ηλεκτρικό και φουτουριστικό. Και σηματοδοτεί τη γενικότερη αλλαγή πλεύσης της Renault
Το Renault 5 Prototype «πατάει» στις σχεδιαστικές γραμμές που θυμόμαστε. Αυτή τη φορά στο πιο μοντέρνο και προσαρμοσμένο στα νέα ήθη της εποχής. Τη Renault που ξέραμε ας αρχίσουμε να την επαναπροσδιορίζουμε
Κι αυτό γιατί η γαλλική εταιρεία έχει ως στόχο μέχρι το 2025 να λανσάρει 14 νέα μοντέλα. Τα 7 εξ αυτών θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά. Και απ΄τα υπόλοιπα, όλα θα είναι διαθέσιμα και ως Plug-in.
Όπως είναι αντιληπτό, η Renault έχει ήδη μπει σε μία ολική ανακατεύθυνση των προτεραιοτήτων της. Θα υπάρχουν hot hatch; Άγνωστο. Και αν υπάρχουν, θα είναι εξηλεκτρισμένα.
Προσθέστε και την αλλαγή ρότας επί γαλλικού εδάφους όσον αφορά τα εστιασμένα, βενζινοκίνητα μοντέλα, για την οποία γράφαμε πρόσφατα, και έχετε το «κάδρο».
Ακόμα και η Alpine, το πιο σπορ παρακλάδι της φίρμας, ετοιμάζεται να μπει κι αυτό στην πρίζα. Οι νέοι καιροί της αυτοκίνησης έρχονται. Και είναι ενδεικτικοί της αλλαγής κατεύθυνσης της Renault.
Μάλιστα, η εταιρεία χρησιμοποιεί τον όρο Renaulution -ακροβατώντας με το Revolution (σ.σ. επανάσταση)- για να σηματοδοτήσει τη στροφή 180 μοιρών στην οποία εισέρχεται στρατηγικά
Το Renault 5 Prototype
Η ομάδα σχεδιασμού του Gilles Vidal εμπνεύστηκε από το εμβληματικό μοντέλο και παρουσίασε αυτό που βλέπετε.
Το Renault 5 Prototype δείχνει γοητευτικό, συμπαγές και αστικό. Και δείχνει το δρόμο προς μία ηλεκτρική στροφή 180 μοιρών
Διατηρεί το διασκεδαστικό, ποπ χαρακτήρα, το χαρακτηριστικό κίτρινο της φίρμας και εμπνεύστηκε, όπως λένε οι σχεδιαστές του, από διάφορα ηλεκτρονικά είδη, έπιπλα και σπορ.
«Ο σχεδιασμός του πρωτοτύπου Renault 5 βασίζεται στο R5, ένα μοντέλο λατρείας στην εταιρική μας κληρονομιά. Αυτό το πρωτότυπο ενσωματώνει το νεωτερισμό. Είναι ένα αυτοκίνητο συμβατό με την εποχή του: αστικό, ηλεκτρικό, ελκυστικό», λέει η επίσημη ενημέρωση.
Εσείς τι λέτε;
Photo: renault.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.